Jan v B

Prima bedrijf door drukte een weekje wachten maar geen probleem. Zelfs nog een dag eerder gekomen dan afgesproken. Binnen een dag waren de wespen weg.

Warffum

Jitze

Snel vriendelijk

Peize

Fam Bijl

Geen goede ervaring. Afspraak niet nakomen. We hebben 7/8/20 een afspraak gemaakt voor 8/8/20 ,tussen 16.00uur/20.00,uur. Maar helaas wachten en de afspraak is niet nagekomen. Jammer!!.

Emmercompascuum

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Beste familie Bijl,
Beste familie Bijl,
Vervelend om te horen dat onze bestrijder de afspraak niet is nagekomen. Het wespenseizoen is momenteel in volle gang waardoor het erg druk is. We proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen en bieden dan ook onze excuses aan. Mocht u nog hulp nodig hebben bij het bestrijden van wespen, dan helpen wij u graag verder via onze klantenservice.
Groet Team Beestjes Kwijt

Kim

Op 2 dagen tijd meerdere keren gebeld en voicemail ingesproken. Niemand aan de telefoon te krijgen én ik word niet terug gebeld. 24/7 bereikbaar noemen ze dat. Uiteindelijk maar iemand anders gebeld.

Brunssum

Schellink

Snelle afspraak, probleem snel verholpen.

Nieuwegein

Ravensbergen

Zeer snelle service

Musselkanaal

Inge Huffmeijer

Super snelle service. Na 3 weken weer last van wespen dezelfde plek. Binnen 24 uur was de bestrijder weer bij ons en opnieuw de wespen bestreden. Zeer tevreden

Roermond

de K

Telefoon snel opgenomen, direct afspraak gemaakt voor later op dezelfde dag. Op tijd en snel doorpakken, prima dus.

Nietap

M van Helden

Professioneel geholpen. Snel een afspraak kunnen maken.

Wessem

Mark

Prima service. Goede uitleg over de te ondernemen acties. Klantvriendelijk.

Roermond