Scholtens

Vriendelijk, professioneel en kundig.

Borgercompagnie

Ingrid Atema

Snel en op afspraak!

Leeuwarden

de Rooij

Wij hadden last van wespen in onze boom en dachten dat er een wespennest in zat. De afspraak was snel gemaakt en na 2 dagen kwam er al iemand langs. Helaas werd er geen nest aangetroffen en ging men... Wij hadden last van wespen in onze boom en dachten dat er een wespennest in zat. De afspraak was snel gemaakt en na 2 dagen kwam er al iemand langs. Helaas werd er geen nest aangetroffen en ging men ervan uit dat de wespen op bladluizen af kwamen er werd wat verdelgingsspul achter gelaten in de boom. De overlast van de wespen is nu minder.

Susteren

R.Schuman

Prima partij, men had de afspraak alleen in het eigen systeem verplaatst maar ik wist als klant daar niks van. Ze hebben het wel goed opgelost.

Lottum

Schepers

Duidelijke uitleg en advies gekregen.Na twee uur geen wesp meer te zien

Sittard

GertB

Na vele jaren van geen overlast, nu al voor het 2e opvolgende seizoen overlast van wespen. Omdat ze op hinderlijke plekken zaten was verdelgen voor ons de enige optie helaas. Het ene nest was al... Na vele jaren van geen overlast, nu al voor het 2e opvolgende seizoen overlast van wespen. Omdat ze op hinderlijke plekken zaten was verdelgen voor ons de enige optie helaas. Het ene nest was al binnen een week schoon na in het inroepen van hulp. Bij het andere nest bleken de wespen alternatieve routes te hebben ontdekt. Omdat het wel om hetzelfde nest ging viel dit onder de seizoensgarantie. Aan die belofte werd dus voldaan. Inmiddels is ook de hulp ingeroepen voor een 3e nest, dit geeft uiteraard onze tevredenheid over dit bedrijf aan

Nieuw-Buinen

Riet

Had in twee weken tijd twee nesten .TOP mensen werdt gauw geholpen

Den bommel

Westra Ongediertebestrijding

‘s Morgens gebeld en diezelfde morgen nog vakkundig geholpen

Zuidlaren

Adriaan Weststrate

Prima service, en ze waren er binnen 2 uur nadat ik gebeld had.

Damwoude

C. Jansen

Had last van een wespennest maar het was snel opgelost. We konden op korte termijn een afspraak maken. Vakkundig, snel en zonder overlast was alles opgelost.

's-Hertogenbosch