Ruud

Vakkundige specialisten. Vertellen wat ze doen en hoe het werkt, interessant. Binnen een half uur geen wespen en geen horenaar meer te bekennen. Kunnen weer rustig buiten eten.

Arcen

Kuurstra

Supersnelle service!

Leeuwarden

Ingrid

Wat een ongelooflijke snelle service. Doodsbang ben ik voor wespen (allergisch). René gesproken en ondanks de enorme drukte stond hij pijlsnel om de wespen te verjagen.
Heel veel dank...
Heel veel dank Rene!
Ingrid

Barendrecht

Heidekamp-Weken

De betreffende medewerker was aardig, nam mij mee in de handelingen die hij ging verrichten. Ook wat ik in de toekomst kon doen om dit te voorkomen

Onstwedde

Bree

Je doet een contactverzoek en krijgt vervolgens een noodnummer, wat is voor nood. Vervolgens krijg je de volgende dag te horen dat ie ook een prive leven heeft ?!, zet dan geen noodnummer neer zou... Je doet een contactverzoek en krijgt vervolgens een noodnummer, wat is voor nood. Vervolgens krijg je de volgende dag te horen dat ie ook een prive leven heeft ?!, zet dan geen noodnummer neer zou ik zeggen als je geen klanten wil. Ik belde niet om te vragen of ie lekker lag te slapen, we hadden een probleem wat opgelost moest worden ASAP

Spijkenisse

Garama

Vakkundig

Assen

Anouk

Fijn dat jullie zo snel konden komen. Vriendelijke man heeft ons geholpen en als het goed is, is het probleem verholpen. Goed om te weten dat we nog contact op mogen nemen als na een week blijkt dat... Fijn dat jullie zo snel konden komen. Vriendelijke man heeft ons geholpen en als het goed is, is het probleem verholpen. Goed om te weten dat we nog contact op mogen nemen als na een week blijkt dat de wespen toch niet weg zijn en dat dit dan gratis nog verder verholpen wordt. Goede service!

Hank

ed peelen

Goed en vriendelijk

didam

Heidekamp

Vakkundig en aardige medewerkers. Werd netjes op de hoogte gehouden omtrent de gemaakte afspraak. Daarnaast is het wespenplaag vakkundig behandeld.

Onstwedde

Bronswijk