Hendriks

Door ervaring van een vriendin bij deze bestrijder gekomen. Duidelijke uitleg door Martijn/pointpestcontrol , snelle behandeling en 3 weken al geen beten meer gehad.

Amersfoort

Ruud van Rijjn

Snel gereageerd en verder prima geregeld.

Giessenburg

b.joosten

Zeer vakkundig geholpen .goede uitleg

haelen

Greven

Ontzettend snel geholpen. Binnen 1,5 uur na ons belletje was het opgelost. Klasse !

Markelo

Frans van der Kruijf

Snel en zoals het er nu naar uitziet prima,ik ben nog niet van de wespen verlost maar het gaat de goede kant op.

Venray

Hennie Homan

Plezierige afhandeling en goed vakmanschap

Voorburg

Mark van Vliet

Help! 19:30 's avonds ineens een invasie van wespen - ze kwamen ineens uit de kieren van houtwerk in de slaapkamer (dakkapel). Via mijn vriend google AVL gevonden en Ton aan de telefoon. Keurig en... Help! 19:30 's avonds ineens een invasie van wespen - ze kwamen ineens uit de kieren van houtwerk in de slaapkamer (dakkapel). Via mijn vriend google AVL gevonden en Ton aan de telefoon. Keurig en en vriendelijk te woord gestaan en afspraak voor volgende dag. Keurig contact gedurende de ochtend over aankomst en snel en kundig ingegrepen.

Woerden

Miriam Das

Prima service! Na een half uur geen wesp meer gezien!

t Goy

Thomas

Zojuist via Google gevonden, hadden last van wespen. Gebeld en werd direct te woord gestaan door Ton op een fijne positieve manier. 15 min later stond hij op onze oprit en nog geen half uur later... Zojuist via Google gevonden, hadden last van wespen. Gebeld en werd direct te woord gestaan door Ton op een fijne positieve manier. 15 min later stond hij op onze oprit en nog geen half uur later was de klus al geklaard. Ton legde keurig uit dat als we na een poos nog steeds last hebben van dit nest, dat hij dan gratis terugkomt voor nog een extra behandeling. In een woord TOP! Zeker aan te raden aan iedereen die last heeft van wespen of ander ongedierte. Oh en tot slot spul waarmee hij werkt is volgens Ton veilig voor je tuin zodat niet andere beestjes die wel mogen blijven leven dood neervallen :-)

De Bilt

Frank Marcellis

Snelle en goede service. Ik moet nog twee weekjes afwachten op het eindresultaat. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. ?

Leunen