Ilse

Snelle service

Poortugaal

Peggy Reiziger

De ongediertebestrijder die mij geholpen heeft, was heel duidelijk in uitleg, uiterst vriendelijk en geduldig.

Amstelveen

Hofker

Ruben was correct en vriendelijk. Hij heeft het snel gefixt. Nou maar hopen dat de wespen wegblijven

Groningen

G. Zwerver

Erg snel vakkundig. Was in 5 minuten gepiept.

Lemmer

Too

Heeft duidelijke uitleg gegeven en heeft het goed opgelost.

Zuidlaren

K. van Woerkom

Woensdag gebeld. Donderdag geholpen. Dus snelle service. Wespen verdwenen. Prima vakman. Geweldig geholpen.

Leerdam

Hoogstraaten

Ze konden snel komen en het was snel geregeld. Nu afwachten of het heeft geholpen, maar anders komen ze terug.

Vught

Westerveld

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Wij hadden snel iemand nodig die de wespen kwam bestrijden en ondanks dat het druk was met afspraken werd er een oplossing gezocht en zijn wij dezelfde... Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Wij hadden snel iemand nodig die de wespen kwam bestrijden en ondanks dat het druk was met afspraken werd er een oplossing gezocht en zijn wij dezelfde dag nog geholpen. Een rustige man met duidelijke uitleg. Er wordt ook garantie gegeven en bij niet weg, opnieuw ter plaatse komen. Ik heb prijs en eindoordeel 1 ster minder gegeven omdat ik nog op het eindresultaat van de bestrijding wacht. Deze heeft nu een uurtje geleden plaatsgevonden. Maar ziet er al prima uit

Bosch en Duin

N. Hofstra

Werd snel gereageerd en een vlotte afspraak. Goed afgehandeld.

Ter Apel

Jeroen de Vos

Uitstekend bedrijf! Snelle service, duidelijke afspraken en de wespen zijn verdwenen. Top!

Stad aan 't Haringvliet