Stef Posthumus

Super vriendelijk en attent, zowel de dame aan de telefoon als de bestrijder. Al een uur na m’n belletje stond ‘t ie voor de deur. Tien minuten later waren de wespen bestreden met het “witte... Super vriendelijk en attent, zowel de dame aan de telefoon als de bestrijder. Al een uur na m’n belletje stond ‘t ie voor de deur. Tien minuten later waren de wespen bestreden met het “witte poeder”. Ik kon gemakkelijk met de pin betalen. Ik zie nog een uur later al geen activiteit meer bij de plaats des onheils en ben hopelijk in één keer van de wespen af. In ieder geval kan en wil de schilder het huis nu veilig schilderen.

Groningen

M de Gans

Waardeloos. Kees Jan heeft de oorzaak niet kunnen achterhalen en is maar in de kruipruimte wat gaan spuiten. Probleem is nog onverminderd, zelfs groter. Heeft zelfs na de eerste analyse al een... Waardeloos. Kees Jan heeft de oorzaak niet kunnen achterhalen en is maar in de kruipruimte wat gaan spuiten. Probleem is nog onverminderd, zelfs groter. Heeft zelfs na de eerste analyse al een factuur door de bus gegooid. Terwijl hij nog niks gedaan. Ook heeft hij nu vooraf geen kostenraming gemaakt. En ben ik benieuwd wat er nu voor factuur door de bus heen komt.

Eerbeek

J. van Prooijen

Snel klaar en leuke wetenswaardigheden te weten gekomen

Melissant

Yvette

Prima geholpen! Had een wespennest in de spouwmuur bij de dakgoot, deze is in 1 keer vakkundig bestreden. Erg fijn, snel, en vriendelijk geholpen.

Wijk bij Duurstede

John Buijs

We hadden een wespennest in de nok van het dak, op 7m hoogte.
We hadden een wespennest in de nok van het dak, op 7m hoogte.
Is op zeer professionele wijze bestreden, nu geen last meer van de wespen. Meneer Sulkers kwam zeer aardig en bekwaam over en legde precies uit wat hij ging doen.

Hellevoetsluis

Corné van Veen

Wij hadden een wespennest in de isolatie plaat van het dak. Ik heb niks tegen wespen, maar ze moeten niet mijn huis slopen! Gebeld met Westra ongediertebestrijding en die waren er binnen een uur!... Wij hadden een wespennest in de isolatie plaat van het dak. Ik heb niks tegen wespen, maar ze moeten niet mijn huis slopen! Gebeld met Westra ongediertebestrijding en die waren er binnen een uur! Perfecte service en aanpak, inclusief garantie.

Smilde

J. Hendrikx

Snelle en vakkundige bestrijding van onze 2 wespennesten. Bestrijder hield ook rekening met welk bestrijdingsmiddel hij gebruikte (buiten poeder / binnen schuim zodat we niet teveel rotzooi binnen... Snelle en vakkundige bestrijding van onze 2 wespennesten. Bestrijder hield ook rekening met welk bestrijdingsmiddel hij gebruikte (buiten poeder / binnen schuim zodat we niet teveel rotzooi binnen kregen). Heel fijn geholpen!

Nieuwstadt

Wietse Boers

Woensdag gebeld en donderdag was men er al. Medewerker legde eerst duidelijk uit wat hij ging doen. Prima en professioneel uitgevoerd. Gaf nog aan dat als na 14 dagen het probleem niet was verholpen... Woensdag gebeld en donderdag was men er al. Medewerker legde eerst duidelijk uit wat hij ging doen. Prima en professioneel uitgevoerd. Gaf nog aan dat als na 14 dagen het probleem niet was verholpen ik moest bellen. Dan kwam hij kosteloos nogmaals langs.

Hoogersmilde

Ron Keehnen

Prima en snel geregeld door René Sulkers

Westmaas

G.J. Steenbergen

Vriendelijk persoon. deed goed zijn best.

Hoogezand