Wendy

Allard westra

Meerstad

Sanders

Snelle en vakkundige service met het bestrijden van een wespennest op de hooizolder

Echt

Reedijk

Zeer snel en vakkundig en goed advies over het voorkomen van mieren in het vervolg.

Wageningen

Coen Boer

Zeer vakkundig, goede uitleg over de genomen werkwijze en snel gereageerd op onze hulpaanvraag

Rhoon

Crins

Correct en snel afgehandeld

Swalmen

J. Hoogervorst

Toch maar even een paar dagen gewacht, je weet immers nooit of die ellendige wespen weer terugkomen... maar Wilfred (de bestrijder) heeft zijn opdracht goed afgehandeld!
Ook was hij een dag...
Ook was hij een dag nadat ik hem gebeld had al ter plekke. Snelle service dus, goede uitleg wat hij allemaal ging doen en afdoende bestrijding. Geen wesp meer te zien! Top!

Nieuwegein

Hulleman

Waren snel met het maken van een afspraak en konden binnen twee werkdagen al komen bestrijden! Daar waren wij heel blij mee omdat na het weekend onze dakdekkers aan het werk moesten! Al binnen 48... Waren snel met het maken van een afspraak en konden binnen twee werkdagen al komen bestrijden! Daar waren wij heel blij mee omdat na het weekend onze dakdekkers aan het werk moesten! Al binnen 48 uur was er geen wesp meer te zien, super blij mee!!

Ittervoort

Tonnaer

Had gevraagd vroeg in de middag te komen maar bleek als laatste ingepland. Daardoor moest ik de hele middag thuis blijven en heb twee afspraken moeten afzeggen. Als ik dat vooraf had geweten had ik... Had gevraagd vroeg in de middag te komen maar bleek als laatste ingepland. Daardoor moest ik de hele middag thuis blijven en heb twee afspraken moeten afzeggen. Als ik dat vooraf had geweten had ik een andere dag gepland.

melick

Lia

Kundig & snel!

Rossum

René Wildevuur

Deze was zeer goed. Snel afspraak gemaakt, goede communicatie en ook het resultaat is goed. De wespen lijken verdwenen.

Harkstede