Damhuis

Goed, vriendelijk en snel. Na de eerste keer alle wespen weg.

Tilburg

Parteklier

Perfect, deed zijn uitersten om de wespen te bestrijden.

Herkenbosch

Ottinger

We zijn helemaal tevreden en blij dat we zo vlug geholpen zijn. Na 2 dagen was er geen vliegverkeer meer van de wespen.

Maasbracht

Emile Penninx

Op dinsdagavond constateerden we een wespennest in een erker aan de voorkant van het huis, gelukkig van buitenuit. Woensdagochtend gebeld, er zou die middag tussen 2 en 5 iemand komen. die was er om... Op dinsdagavond constateerden we een wespennest in een erker aan de voorkant van het huis, gelukkig van buitenuit. Woensdagochtend gebeld, er zou die middag tussen 2 en 5 iemand komen. die was er om half 2. De bestrijder die ons bezocht was heel voorkomend, bekeek e.e.a. en bestreed het nest met een poeder. Het kwam vakkundig over en dat bleek het ook te zijn. Na een dag of 2 schermutselingen van de wespen werden het er steeds minder en inmiddels is alles weg. Prima werk dus.

Susteren

Niels

Fijn bedrijf, donderdag gebeld en vrijdag werden we geholpen. Helaas niet binnen de vooraf aangegeven planning, maar ook daar werden we voor gebeld. Afspraken niet na kunnen komen is geen probleem,... Fijn bedrijf, donderdag gebeld en vrijdag werden we geholpen. Helaas niet binnen de vooraf aangegeven planning, maar ook daar werden we voor gebeld. Afspraken niet na kunnen komen is geen probleem, zolang er maar over gecommuniceerd wordt. En dat hebben jullie goed gedaan, hulde!

Aarle-Rixtel

Scheper

Positief

Diever

Paul Schuurman

Goed bedrijf, goede service, snel ook en vooral effectief. Na een paar uur al geen wesp meer te zien.

Maasbracht

R. Smeenge

Prima service, zelfs een wespennest ontdekt toen de medewerker op locatie was. Deze ook direct weggehaald

Langelo

Dineke Koek