Paterson

Ging erg vlak en vakkundig

Brielle

Fam. ten Wolde

Nadat wij op zondag via internet dit bedrijf gevonden hadden, werd binnen het uur geantwoord en een afspraak op korte termijn gemaakt. René heeft de wespen 'een kuurtje' gegeven, waarna hij ons... Nadat wij op zondag via internet dit bedrijf gevonden hadden, werd binnen het uur geantwoord en een afspraak op korte termijn gemaakt. René heeft de wespen 'een kuurtje' gegeven, waarna hij ons verzekerde dat ze niet meer zouden terugkomen. Keurig netjes gehandeld en verzorgd. Voor ons een dikke aanbeveling.

Rhoon

Anne

Uitstekende service , vriendelijk personeel

nieuwegein

S.leewis

Prettig gecommuniceerd, duidelijke uitleg van de werkzaamheden.

Culemborg

Genee

Duidelijk/helder verhaal. Ik heb de prijs kwaliteit minder beoordeeld als de rest ook omdat ik het veel geld vind voor een paar wespen. Maar er zijn zeker veel duurdere opties.

Sneek

Jan

Een bedrijf met kennis en goede feedback, komen afspraken na, zijn erg vakkundig en snel(!) met een vriendelijke service!

Hardinxveld-Giessendam

Carlo Hoogeboom

Inspecteur Dominique van Multi Onderhoud Van Der Velden is zeer vakkundig geweest met de bestrijding van het wespennest. Vooraf en na de werkzaamheden een goede en duidelijke uitleg gegeven.

Ter Aar

Fam. Stam

Konden snel komen. werd goed aangepakt.

zwiggelte

Lia Donker

Beestjeskwijt gebeld voor wespen in het gazon. Volgende morgen kon hij al komen. Fijn! S avonds was er geen wesp meer te zien! Bedankt.

Puttershoek

Ton Veldhuis

Snelle actie. Heldere uitleg, vragen worden netjes beantwoord. Verder wordt er niet gebroken of dingen verwijderd. Ook gaf men garantie op de behandeling. Ik ben tevreden.

Veendam