Post

Westra uit Marum kon al de volgende dag komen. Kwam keurig binnen het aangegeven tijdvak. Stelde zich voor, oriënteerde zich, stelde voor wat te doen en ging direct aan de slag met het inspuiten van... Westra uit Marum kon al de volgende dag komen. Kwam keurig binnen het aangegeven tijdvak. Stelde zich voor, oriënteerde zich, stelde voor wat te doen en ging direct aan de slag met het inspuiten van twee nesten. Dezelfde dag al nauwelijks wespen meer en de volgende dag helemaal geen meer gezien en een week later nog steeds niet. Prima gedaan.

Diever

Slangen

Zeer tevreden

Linne

frits

We zijn erg tevreden prima werk bedankt

Afferden

Ger Plat

We hadden een wespennest in de nok van ons huis. Ik heb op zaterdag een mail gestuurd. Ik werd na het weekend gebeld en nog dezelfde dag geholpen. De medewerker van Westra Ongediertebestrijding... We hadden een wespennest in de nok van ons huis. Ik heb op zaterdag een mail gestuurd. Ik werd na het weekend gebeld en nog dezelfde dag geholpen. De medewerker van Westra Ongediertebestrijding heeft het snel en professioneel opgelost.

Paterswolde

M.Simons-van Leeuwen

Prima service met goede uitleg. Wespennest is weg nu.

Susteren

Patricia Graat

Snel, deskundig, grondig......wij zijn van de wespen af!!!!

Grashoek

Jannie

Bestrijding ging snel en goed.

Assen

A de Haan

Goed te bereiken, ondanks dat het erg druk was, is het wel gelukt om dezelfde dag langs te komen.

Uithuizen

Slor

Mijn ervaring met ongediertevedtrihdinfdbedrijf heb ik als zeer prettig ervaren

Hoogezand

Hilde Hensens-Snaauw

Vriendelijke man kwam langs nadat een dag eerder al een andere bestrijder langs is geweest voor een wespennest. Teleurstellend dat dit de bestrijder niet is opgevallen, en dat er nu een tweede... Vriendelijke man kwam langs nadat een dag eerder al een andere bestrijder langs is geweest voor een wespennest. Teleurstellend dat dit de bestrijder niet is opgevallen, en dat er nu een tweede afspraak gemaakt moest worden en de volle pond nogmaals betaald moest worden. Vooraf zou gebeld worden wanneer de bestrijder zou komen, dit is niet gebeurd. Bestrijder nam wel de tijd om vragen te beantwoorden, heeft zijn werk goed gedaan en een stukje extra gespoten omdat niet helemaal zeker was waar de wespen vandaan kwamen. Sindsdien geen wesp meer gezien. Over het algemeen wel tevreden, maar had verwacht van een professioneel bedrijf dat ze zelf een tweede nest wel was opgevallen. Zou dit bedrijf wel aanraden, maar wel zelf heel goed nakijken of er sprake is van slechts 1 nest..

Nieuwe Pekela