Luurtsema

Goed communiseren. Probleem opgelost, geen mieren meer waargenomen.

Zuidlaren

Y. Peerdeman

In het weekend kon ik advies vragen en meteen een afspraak plannen voor de dinsdagochtend daarna. De bestrijder deskundig en vriendelijk. Hij gaf goed aan wat de werkwijze was en dat ik garantie... In het weekend kon ik advies vragen en meteen een afspraak plannen voor de dinsdagochtend daarna. De bestrijder deskundig en vriendelijk. Hij gaf goed aan wat de werkwijze was en dat ik garantie heb op de behandeling.

Eindhoven

Vaassen

echt

Robin

Communicatie verliep lekker vlot. Ook terugkomen voor een "garantiebehandeling" was geen probleem!

Utrecht

Mostert

Wat opviel is dat ze erg goed bereikbaar zijn, wij werden na 30 sec al terug gebeld. Ook de afspraak werd meteen voor de volgende dag gepland met een tijdvak en dat is er fijn als je werkt. De... Wat opviel is dat ze erg goed bereikbaar zijn, wij werden na 30 sec al terug gebeld. Ook de afspraak werd meteen voor de volgende dag gepland met een tijdvak en dat is er fijn als je werkt. De ongediertebestrijder was erg kundig en gaf een goed advies. In ons geval was er niets aan te doen en waren de beestjes al uit het hout gekomen en konden geen kwaad meer. Ik vond dat een eerlijk advies, hoe vaak hoor je niet dat ze toch onzinnig gaan behandelen. Er werden geen kosten aan verbonden. Wij hebben wel aangeboden de voorrij kosten te betalen. Mocht er in de toekomst weer iets zijn gaan we zeker dit bedrijf bellen dan ben je zeker van deskundig maar vooral eerlijk advies. Fam Mostert

Oudenhoorn

R. Elderkamp

Snel, correct en professioneel.

Oostvoorne

W. van der Steen

Prima ervaring. Prijs was wel pittig voor zo'n korte behandeling

Leeuwarden

Erica Iriks

We werden snel geholpen en nadat de medewerker het nest ingespoten had, liet hij de koningin zien. De wespen hebben we niet meer terug gezien.

Bergen op Zoom

S. Lanser

Snelle, vriendelijke service

Sliedrecht

Bart

Ook voor goede informatie kunt u hier terecht!!ik had een vraag aan meerdere bedrijven gesteld en was niet tevreden over het contact.maar wel over het contact met dit bedrijf!Heel fijn bedankt.

Breda