Lisette van der Steen

i lagerwey

Keurig

bilthoven

Taner Paca

Ik ben prima geholpen en begeleid en snel af van het probleem

Nieuwegein

Renzenbrink

Snel en goed geholpen. Zijn teruggekomen tot het probleem opgelost was.

Leiden

Tom Logtens

Telefonisch keurig geholpen, binnen 24 uur was het probleem verholpen. Medewerker die de wespen kwam bestrijden had verstand van zaken!

Maasbree

gj

Al tijdens het aanbrengen van de gel zagen we de mieren afkomen op de lokstof. Daarna geen mier meer gezien. We schrokken wel een beetje van de rekening.

Amersfoort

Meike

Last van wespen in vogelhuisje. Doelgericht en professioneel opgelost. Met extra uitleg en wat te doen als het niet helemaal weg is. Complete dienstverlening!

Amersfoort

Monique van Breemen

Eerste stap genomen / behandeling gestart om mollen hier te bestrijden ... dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn en daar zijn ze eerlijk over. Ik Heb alle lof over de klantvriendelijkheid van dit... Eerste stap genomen / behandeling gestart om mollen hier te bestrijden ... dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn en daar zijn ze eerlijk over. Ik Heb alle lof over de klantvriendelijkheid van dit bedrijf.
PS: Na een week blijft ‘t rustig in de tuin. Vooralsnog geen nieuwe sporen meer aangetroffen van mollen.
Vandaag nog kontakt gehad met Amo.
Dit bedrijf weet wat klantenbinding is: ze communiceren aangenaam, ze zijn eerlijk over realiseren eindresultaat, denken met je mee, bieden ruimte om tot een besluit te komen, en komen hun afspraken ná!

Breda

P. Kooiman

Duidelijke uitleg, het bleek uiteindelijk loos alarm (een zwerm bijen die inmiddels weer is vertrokken). Een aantal zaken geleerd voor een volgende keer.

Venray

Tineke Stroeks