Jan

Na 1 behandeling al 5 weken van die vieze beesten af.
Duidelijke uitleg hoe ze het gingen bestrijden en een prijs vooraf.
Ik beveel

Utrecht

Janhein tempelman

Heel goed vakkundig geholpen. Fijne vaklui. Plezierig contact.

Rotterdam

D. Herrewijn

Perfect/ vriendelijk/deskundig/ neemt tijd en moeite

Alphen aan den rijn

Vivian

Ontzettend blij dat ik bij dit bedrijf terecht ben gekomen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Elroy en Kevin. Ik had langdurig last van bedwantsen ivm een plaag die bij mijn buren vandaan... Ontzettend blij dat ik bij dit bedrijf terecht ben gekomen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door Elroy en Kevin. Ik had langdurig last van bedwantsen ivm een plaag die bij mijn buren vandaan bleek te komen. Niet alleen werd de bestrijding kosteloos nog een keer uitgevoerd maar ook kon ik tussendoor zelfs in de avonduren of het weekend altijd terecht met mijn vragen. Elroy geeft heel kundig en eerlijk advies en zal je absoluut niet iets aanpraten wat niet nodig is. Kevin voert de behandeling heel grondig uit. Allebei ook heel prettig in de omgang en nemen alle tijd voor je. Absolute aanrader bij bedwantsen of ander ongedierte.

Den Haag

Klomps

Heel snel en betrouwbaar, probleem opgelost en na een paar weken een extra controle (service).

Houten

Suze Legierse

Perfecte te woord gestaan en geholpen.

Oostvoorne

Bob Dekker

Prima service

Velserbroek

Sjaak

De ongediertebestrijder heeft een groot wespennest op de zolder verwijderd. Ze hebben mij verteld dat het nest verlaten moest zijn en dat ik het nest ook zelf kon weghalen. Dat durfde ik echter niet... De ongediertebestrijder heeft een groot wespennest op de zolder verwijderd. Ze hebben mij verteld dat het nest verlaten moest zijn en dat ik het nest ook zelf kon weghalen. Dat durfde ik echter niet aan en binnen 2 dagen is het weggehaald door een hulpvaardige ongedierte bestrijder die graag bereid was het een en ander over wespennesten te vertellen.

Venray

Marij Knapen-Rutten

Prima ervaring

Helden

T Gorissen

Ze konden zeer snel hier zijn, ongeveer 2 uur na bellen. 2 vriendelijke mannen, vader & zoon, gingen aan het werk en hadden binnen mum van tijd de probleemgebieden gevonden waar de muizen naar... Ze konden zeer snel hier zijn, ongeveer 2 uur na bellen. 2 vriendelijke mannen, vader & zoon, gingen aan het werk en hadden binnen mum van tijd de probleemgebieden gevonden waar de muizen naar binnen komen. Het probleem lijkt nu opgelost, en tijdens het werk kon ik gewoon vragen stellen. Kortom zeer tevreden!

Utrecht