Marco Robben

Vakbekwame bestrijder die alle vragen goed en duidelijk beantwoorde, s’middags gebeld en s’avonds al langs geweest om te bestrijden. Top service!!!

Nieuw dordrecht

P Martens

Zeer goede behandeling van het probleem. We vonden de prijs wel aan de hoge kant 75 euro voor bestrijding van een wespennest in aanbouw.

rijsbergen

T. Breugelmans

Aardige man. Mark heeft ons netjes te woord gestaan en extra advies gegeven.

Etten-Leur

Carola Vos

Vorig jaar is Mark ons ook komen redden van een wespennest in de tuin. Nu wij er een in onze voorgevel hadden hebben we hem direct weer gebeld. Met 24 uur was hij er al om ons te helpen. Super... Vorig jaar is Mark ons ook komen redden van een wespennest in de tuin. Nu wij er een in onze voorgevel hadden hebben we hem direct weer gebeld. Met 24 uur was hij er al om ons te helpen. Super aardige gast ook.

Zwijndecht

Marcel

Na 3 nachten slecht slapen door ongedierte, vanmorgen contact gezocht en binnen enkele uren werd een inspectie uitgevoerd. Keurig alle RIVM-richtlijnen hanterend mbt Corona. Na 15 minuten werd er... Na 3 nachten slecht slapen door ongedierte, vanmorgen contact gezocht en binnen enkele uren werd een inspectie uitgevoerd. Keurig alle RIVM-richtlijnen hanterend mbt Corona. Na 15 minuten werd er een heldere diagnose gesteld en kunnen we zelf het probleem aanpakken en oplossen. Omdat het alleen een inspectie betrof geen (voorrij)kosten. Wat een geweldige service. Helemaal TOP!

Tiel

hanny v.dwijden

Nette man . heeft nog tips gegeven en snel gewerkt

de lier, westland

Knijnenburg

Binnen 24 uur ter plekke. Snelle behandeling. Zelfs het overtollige gif wat de tuin in was gewaaid spoot hij nog even weg met de tuinslang. Bescherming v hemzelf vond ik summier maar hij vond het... Binnen 24 uur ter plekke. Snelle behandeling. Zelfs het overtollige gif wat de tuin in was gewaaid spoot hij nog even weg met de tuinslang. Bescherming v hemzelf vond ik summier maar hij vond het goed genoeg.

Roelofarendsveen

Leon van der Goes

Na telefonisch contact was hij binnen een paar uur al bij ons en heeft ons vriendelijk en snel geholpen; en aanrader !

Bergschenhoek

M.M. Haverkort

We hebben René gebeld omdat wij last hadden van kauwen die onder ons dak nesten gingen maken, hij heeft ons snel en vakkundig geholpen. De tweede keer al dat hij ons zo goed helpt, want vorig jaar... We hebben René gebeld omdat wij last hadden van kauwen die onder ons dak nesten gingen maken, hij heeft ons snel en vakkundig geholpen. De tweede keer al dat hij ons zo goed helpt, want vorig jaar is hij ook al bij ons geweest voor een wespennest te verwijderen onder de dakpannen. Fijne man met zeer deskundige manier van werken! Een aanrader voor iedereen die last heeft van ongedierte!

Hoeksche Waard

Ilona de keijzer

Snel geholpen was er de eerst volgende werkdag.vriendelijk in de omgang.

Woudrichem