A vd Rijt

Adequaat, correct en zeer klantvriendelijk

Bavel

Koert

Contact gaat zeer makkelijk en snel. Bestrijder kijkt goed alles na en denkt goed mee. Prima bedrijf.

Dordrecht

Manon

Dinsdag avond mail gestuurd, woensdag telefonisch contact gehad en donderdag afspraak ingepland om 13:00, dat noem ik nog eens snel handelen. Goede en snelle service👌🏼

Vleuten

Ik ben heel goed, snel en vakkundig geholpen door Ton! Vriendelijke mensen en goed advies! Echt een aanrader!

Nederhorst den Berg

Vennink bedrijfshygiëne

Vennink bedrijfshygiëne heeft voor ons een wespennest verwijderd. Geweldige service. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht en nog geen 2 uur later stond het bedrijf voor onze deur om het... Vennink bedrijfshygiëne heeft voor ons een wespennest verwijderd. Geweldige service. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht en nog geen 2 uur later stond het bedrijf voor onze deur om het wespennest te verwijderen. Fantastisch toch!!

Oosterhout

Gardenier

Prima opgelost!

Numansdorp

Eric Westra

Vanaf het moment van aanvraag tot het verlaten van ons huis, een duidelijke communicatie! Goede uitleg en zoekt letterlijk alle gaten op die de ratten kunnen gebruiken.

Wijk bij Duurstede

Edson Fortes

Top gedaan en snel gehandeld.

Culemborg

Cees Westveer

Werd in eerste instantie goed te woord gestaan. Afspraak gemaakt en alles doorgesproken. Datum geplant en alles is volgens plan verlopen.
De tijd zal het leren of de houtworm niet terug komt.

Montfoort

Kundig advies