Jos

Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te... Eerlijk bedrijf. Elroy Kerklaan van OFS Facility Services is gratis bij ons langs geweest om de dakbalken te bekijken. Geeft eerlijk aan dat we ons geen zorgen hoeven te maken: weinig actiefs te zien. Geweldig. Er zijn ongetwijfeld een hoop bedrijven die aangeven dat je een groot probleem hebt om maar omzet te maken. Wij gaan Elroy / OFS zeker bellen als we weer iets hebben of zouden we aanraden bij anderen.

Pijnacker

Rustige uitleg, professioneel, goed maatregelen, zeker aan te bevelen bij ongedierte.

Capelle a/d IJssel

Loes

Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel bij het in kaart brengen van het soort ongedierte. Vooraf duidelijke prijsafspraken. Goede inspectie gedaan en maatregelen genomen. Zeer goede kennis... Zeer behulpzaam, vriendelijk en professioneel bij het in kaart brengen van het soort ongedierte. Vooraf duidelijke prijsafspraken. Goede inspectie gedaan en maatregelen genomen. Zeer goede kennis van zaken en net dat stapje extra wat je als klant een goed gevoel geeft.

Uithoorn

Aniek Peters

Erg vriendelijk en goed geholpen. Wespen zijn nu weg! Zelfs in het huis.

Susteren

Maas

Goede bereikbaarheid en informatie via website. Goed vakmanschap

Someren

Henriette

Snel contact, ben serieus genomen en ongediertebestrijder kon snel komen. Had na de behandeling nog last van beten, maar veel minder. Na bellen hierover is er dezelfde dag nog een... Snel contact, ben serieus genomen en ongediertebestrijder kon snel komen. Had na de behandeling nog last van beten, maar veel minder. Na bellen hierover is er dezelfde dag nog een ongediertebestrijder geweest. Daarna geen last meer.

Doetinchem

Boudewijn Lievegoed

Zeer professionele en vriendelijke service.

Voorschoten

Frits

Susteren

M. Pieters

Tijdens het eerste telefonisch contact werd meteen eerlijk aangegeven, dat ze niet wisten, welk soort ongedierte dit zou zijn. Ook werd toen meteen duidelijk de prijs afgesproken.
Toen ze...
Toen ze kwamen kijken, bleek tijdens een korte degelijke inspectie ook dat er geen ongedierte was, maar dak vezelplaten, die versleten zijn en daardoor gaan afschilferen, voor de overlast zorgden. Ik vond het een beetje jammer dat we toch het volle bedrag moesten betalen, ook al was er geen ongedierte-bestrijdingswerk.

Roermond

JPA Camp

Stef kersten heeft de werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.