Eveliene

Op de site staat dat jullie het wespennest komen opsporen.
Ik belde i.v.m. wespen op zolder en jullie komen niet, omdat ik niet precies weet waar het zit.
Maar nogmaals: op de site...
Op de site staat dat jullie het wespennest komen opsporen.
Maar nogmaals: op de site staat duidelijk dat jullie ook nesten opsporen
En ik ben thuis, dus ik zou t moeten weten, werd er tijdens het telefoon gesprek gezegd.
Mevrouw, ik zit toch niet op t dak????
Ook blijken jullie geen ladder te hebben, die moet ik zelf regelen (en die heb ik dus ook niet).

Dus nee, ik heb werkelijk helemaal niets aan jullie en zal jullie ook niet aanraden

HOOFDDORP

T. Neijnens

Prima telefonisch bereikbaar. Bestrijder zeer vriendelijk en gaf duidelijke toelichting wat er ging gebeuren en wat de gevolgen zouden zijn. Ondanks op dat moment al zeer lange werkdag alle rust... Prima telefonisch bereikbaar. Bestrijder zeer vriendelijk en gaf duidelijke toelichting wat er ging gebeuren en wat de gevolgen zouden zijn. Ondanks op dat moment al zeer lange werkdag alle rust voor goede communicatie en uitleg.
Ben zeer tevreden.

Roermond. Bredeweg 13

liesbeth

In eerste instantie verliep de communicatie en planning niet goed. Door beestjeskwijt is toen met mij contact opgenomen en die hebben gezorgd voor een goede oplossing. De bestrijder is langsgekomen... In eerste instantie verliep de communicatie en planning niet goed. Door beestjeskwijt is toen met mij contact opgenomen en die hebben gezorgd voor een goede oplossing. De bestrijder is langsgekomen en heeft nest weggehaald. Fijn!

Leiden

Leon Seelen

De heer Ewalts, Rayonmanager Traas Limburg, gaf duidelijke uitleg wat hij ging doen, vriendelijk en correct.

KONINGSBOSCH

A. Ton

Na binnenkomst was de man doorgegeven dat het om wandsen ging. We hadden echter een wespennest.
Klusje was van binnenuit in 2 minuten geklaard. Totaal 10 min geweest. Moest 99.95 afrekenen. Hebben maar één tarief was de motivatie. Dus de kleine klant betaald mee aan grotere klussen. Eigenaar gemaild, geen enkel begrip. Ik vind dat dit echt bedriegerij is. Begrijp best dat als men het dak op moet ed dat meer kost maar om voor zo'n simpel klusje 99.95 te vragen lijkt nergens op en ik voel me dan ook flink opgelicht door vertrouwen te geven en dan dit.

Doetinchem

Dennis Triepels

Kundig!

Roermond

jordy hinzen

Snel geholpen door dit bedrijf.

maasbracht

Eric Dumas

Vakmanschap en afspraak is afspraak

Maasbracht

Fam. Gilijamse

Flexibel bij het maken van de afspraak. Snelle reactie.

Heenvliet

Cuijpers

Prima. Wel duur voor werk dat geleverd moet worden.

Echt