Van Vehmendahl

Super snel en komen zeer vakbekwaam over

Landgraaf

A Van Vehmendahl

Zeer snelle service, bellen en afspraak maken dag erna reeds geholpen

Landgraaf

Marga

Zowel verleden jaar als dit jaar gebruik gemaakt van de diensten van de heer van Leur.
Vakkundig en rustig gaat hij te werk met uitstekend resultaat.

De Meern

Van de Hoef

Rustige jongens die beleefd waren. Het zou misschien leuker zijn als zij iets spontaner zouden laten zien wat zij deden. In mijn geval betrof het een wespennest. Best hele creatieve diertjes die een... Rustige jongens die beleefd waren. Het zou misschien leuker zijn als zij iets spontaner zouden laten zien wat zij deden. In mijn geval betrof het een wespennest. Best hele creatieve diertjes die een prachtig kunstwerk maken. Ik had het persoonlijk leuk gevonden als zij hetgene dat zij zelf bekeken ook lieten zien. Ook aan de kinderen. Maar niet te min.... zij beantwoordde alle vragen en kwamen zeker professioneel over. Ik vond de prijs van €80 wel behoorlijk hoog. Wij hebben het financieel niet breed en dan is het wel duur voor een half uurtje werk. Al ben ik blij dat zij er waren. Maar ik baalde qua financiën dat de wespen mijn balkon hadden uitgekozen.
Maar zeker niet ontevreden.

Maarssen

w.m de Rooij

Zeer tevreden
Groot wespennest onder dakpannen van mijn oude huis,
dit werd snel en vakkundig behandeld door een sympathieke jongeman (Wilfred de Greef)

Giessenburg

Macha

We hadden met de buren samen 3 a 4 wespennesten en ik ben allergisch van die steken. Maandag gebeld en werd meteen terug gebeld. Er werd meteen een afspraak gemaakt voor maandag een week later.... We hadden met de buren samen 3 a 4 wespennesten en ik ben allergisch van die steken. Maandag gebeld en werd meteen terug gebeld. Er werd meteen een afspraak gemaakt voor maandag een week later. Vanwege grote drukte kon het niet eerder. Johan van VEPO Diensten belde die dag 2x dat het wat later zou worden dan de afspraak. Dat vond ik zeer prettig. Ruim een uur later kwam hij en heeft zeer accuraat 3 wespennesten behandeld. Ondanks de drukte nam hij alle tijd om ook in huis te kijken en op zolder omdat ik een groot aantal dode beestjes op de slaapkamer had wat bijen bleken te zijn. De buurman en ok zijn zeer tevreden over de afhandeling en service.

Maarn

Vergeer

Montfoort

Marianne Maissan

Ik heb gisteravond (09.07.2019) rond 21.00 uur met uw bedrijf gebeld. Verteld wat ik denk dat aan de hand is: wespen. Ik kreeg gelijk te horen dat er vandaag (10.07.2019) om 10 uur iemand zou komen.... Ik heb gisteravond (09.07.2019) rond 21.00 uur met uw bedrijf gebeld. Verteld wat ik denk dat aan de hand is: wespen. Ik kreeg gelijk te horen dat er vandaag (10.07.2019) om 10 uur iemand zou komen. En ja hoor, die meneer was mooi op tijd.
Heef, samen met mij gekeken waar de wespen in- en uit vlogen. Niet gelijk duidelijk. Maar na even zoeken gevonden waar ze zich bevonden. Achter de buitenlamp in een "ontluchtingsgat" in de muur. Meneer heeft dit gat én de andere gaten "bespoten". Heeft mij verder uitleg gegeven over wanneer het probleem opgelost is. Indien niet, dan met 2 dagen even bellen. Ontzettend aardige en deskundige meneer.

Herkenbosch

Rob Legeland

Veel last van motjes in het hele huis. Bleken kleermotten te zijn. Bron op zolder snel opgespoord. Paar dagen later gespoten en ontsmet. Alles naar wens verlopen.

Lopik

Nijhof

Keurige man die op maandagochtend vroeg opnam en ons wespennest de volgende dag vakkundig onklaar maakte.

Houten