van heesbeen

Mijn zoon moest het afhandelen, omdat ik plots wegsoest. Ik kan het niet goed beoordelen, maar ik heb nergens meer last van . Het is snel en doeltreffen opgelost.

waalwijk

Lisette

Super snelle service na telefonische contact!

Zegveld

S. Verschoor

Snelle reactie, goed gewerkt, met fijne afspraken

Stellendam

Jolanda Crielaard

Goed en heel snel geholpen

Oudheusden

Bram

We hadden het vermoeden dat we een wespennest hadden, dus hadden contact gezocht met een wespenbestrijder via Beestjes Kwijt. Deze kon gelijk de volgende dag al komen, ook al is het nu (juli)... We hadden het vermoeden dat we een wespennest hadden, dus hadden contact gezocht met een wespenbestrijder via Beestjes Kwijt. Deze kon gelijk de volgende dag al komen, ook al is het nu (juli) hoogseizoen voor wespenbestrijders, dus daar waren we erg blij mee. De bestrijder zelf was erg vriendelijk en vakkundig; we hebben sinds de bestrijding geen last meer van wespen. Wel kwam hij niet minder dan 3 uur later dan afgesproken, waarschijnlijk omdat het momenteel erg druk is. Daar is het bedrijf later echter wel netjes op terug gekomen door excuses aan te bieden. Tip voor toekomstige klanten: vraag op voorhand even hoeveel het (ongeveer) gaat kosten. Het kostte ons EUR 99,95. Dat was wat duurder dan verwacht, omdat ik online bedragen variërend van EUR 40 tot EUR 60 tegenkom.

Rheden

D Bakker

Arnoud was snel ter plekke en is vakkundig te werk gegaan. Twas een lastig plekkie, maar ik ben van de wespen af. Super blij mee. Dankjewel.

Zuidwolde.

Merkelbach

Prima service

Rosmalen

John Kerkhof

Prima geholpen op afspraak. Wespen verdwenen.

Rijen

Hagenberg

Op korte termijn is ons wespennest vakkundig verwijderd. Zeer tevreden.

Den bosch

C. Schmeets

Via website contact gekregen met lokaal bedrijf aangesloten bij beestjeskwijt. Had een wespennest. Contact verliep prima. Dag erna al afspraak. De ongediertebestrijder was rustig en gaf kundig... Via website contact gekregen met lokaal bedrijf aangesloten bij beestjeskwijt. Had een wespennest. Contact verliep prima. Dag erna al afspraak. De ongediertebestrijder was rustig en gaf kundig antwoord op vragen. Wespennest verwijderd en meegenomen. Alles netjes achter gelaten.

Susteren