Verweij

Mieren laten bestrijden. Uiteindelijk normale behandeling, maar wel maximale tarief in rekening gebracht. Was niet de afspraak. Mieren zijn binnen een week weer terug. Prober al mer dan een week... Mieren laten bestrijden. Uiteindelijk normale behandeling, maar wel maximale tarief in rekening gebracht. Was niet de afspraak. Mieren zijn binnen een week weer terug. Prober al mer dan een week weer in contact te komen, maar wordt niet gereageerd op e-mails. Slechte, geen communicatie.

Tiel

Inga Van Arsen

Vakkundig en snel geholpen. Informatie over soorten wespen.

Geijsteren

H.Veltmann

Ongedierte bestrijding gebeld, de zelfde dag nog aanwezig. We hadden een Wespennest bij de voor deur. Ik had in eerste instantie de ingang dicht gekit daardoor was de toegang afgesloten maar de... Ongedierte bestrijding gebeld, de zelfde dag nog aanwezig. We hadden een Wespennest bij de voor deur. Ik had in eerste instantie de ingang dicht gekit daardoor was de toegang afgesloten maar de wespen vonden snell een ander in en uitgang. de Hr. Roesink is langs geweest. en heeft hier en daar in openingen vloeistof gespoten. met de afspraak als we nog last hadden moesten we contact opnemen. Dat hebben we een dag later gedaan, zijn antwoord was dat hij zijn agenda moest raadplegen en langs zou komen. Een week later nogmaals gebeld en hij beloofde mij de volgende week langs te komen. Nu weer een week later nog steeds niet geweest. Na telefonische contact was zijn antwoord dat hij dacht dat het probleem nu opgelost was. Er op aangedrongen dat hij er toch echt werk van moest maken was zijn antwoord dat het nog steeds ontzettend druk was en we kregen geen afspraak.

Oldenzaal

Mandy

Wij hadden een wespen nest ontdekt om 16u, gebeld om 18u en de volgende dag was er al iemand. Zouden tussen 9u en 11u komen en om 9.05 was er al iemand.
Fantastisch en zeer vlot zijn de...
Fantastisch en zeer vlot zijn de wespen verholpen, we hebben ze niet meer gezien. Zeer goede uitleg hoe om te gaan deze dag met gedesoriënteerde wespen ivm mijn kleine kinderen.

Rijen

van Looij

Beginnend wespennest onder de dakpannen, 'snachts gestoken door wespen in de slaapkamers (gaatjes binnendoor).
'sMorgens gebeld en meteen smiddags een afspraak gemaakt. Ondanks de hitte alles buiten en binnen goed geïnspecteerd door de vriendelijke en kundige bestrijder. Hij is daarna het dak op gegaan om doeltreffend het nest van buitenaf te bestrijden.
Door de snelle service is erger voorkomen en sindsdien geen last meer gehad.

Baarle-Nassau

C.Gotlieb

Ervaring is goed.Snelle afspraak en snelle bestrijding.Klantvriendelijk gedrag.

Hoogezand

co neijzen

Inspectie bedwants nog op zelfde dag!

cromvoirt

Jasper

Het was binnen een paar minuten geregeld, super goed gedaan

Oudheusden

Paul Steinhoff

Vriendelijk en zeer vakbekwaam bedrijf!

Culemborg

Gerard Hindriks

Vreeman Ongedierte Bestrijding, Arnoud, is langs geweest. Je belde en ze proberen je snel te helpen. Ook de behandeling ging snel en erg effectief, dezelfde dag al geen last meer van wespen. Een... Vreeman Ongedierte Bestrijding, Arnoud, is langs geweest. Je belde en ze proberen je snel te helpen. Ook de behandeling ging snel en erg effectief, dezelfde dag al geen last meer van wespen. Een aantal dagen later bleek nog een wespennest te hebben. Door de goede ervaring heb ik hetzelfde bedrijf weer gebeld. Zonder enig probleem komen ze langs.

Erg deskundig, goede adviezen.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en zal het ook aanbevelen aan mensen in mijn omgeving.

Emmen