Marianne Braun

Traas Midden-Brabant

Oisterwijk

anke Dijkstra

Erg prettig. ik belde en hijbkon direct komen.

Lelystad

A.M.T. van Os

Ik ben zeer tevreden over dhr Arnoud Vreeman . was goed bereikbaar . s, morgens gebeld en s'avonds al behandeld.
Super.

Klazienaveen

A.Brouwer

Een kundige man. Wist waar hij het over had. Kwam dezelfde dag langs. We zijn verlost van de wespen.

Meppel

Rachid

Duidelijke communicatie en vriendelijke omgang door bestrijder op locatie.

Sint-Michielsgestel

Charlotte Van den Berg

Prima geholpen!

Wolvega

Gertjan Zuur

Vreeman Ongedierte Bestrijding heeft uitstekend geholpen. Binnen een dag een afspraak, keurig op tijd. Netjes gewerkt, o.a. gestofzuigd, keurig geklopt bij binnenkomen kamer. Prima. Nu al geen wesp... Vreeman Ongedierte Bestrijding heeft uitstekend geholpen. Binnen een dag een afspraak, keurig op tijd. Netjes gewerkt, o.a. gestofzuigd, keurig geklopt bij binnenkomen kamer. Prima. Nu al geen wesp meer te zien, ondanks moeilijke plek. Alleen: Vreeman staat niet op de lijst op pagina 2!!!!!!!!

Oosterhesselen

Lieven Eesbeek

Wij hebben €150 betaald voor 10 minuten werk (gif plaatsen onder keukenblok en hoekjes slaapkamer). Er is niet grondig gezocht in het huis en we hadden 1,5 week later nog last van muizen. Toen we... Wij hebben €150 betaald voor 10 minuten werk (gif plaatsen onder keukenblok en hoekjes slaapkamer). Er is niet grondig gezocht in het huis en we hadden 1,5 week later nog last van muizen. Toen we belden vertelde beestjeskwijt dat het kan dat muizen nog een paar dagen rondlopen na het eten van het gif en dat terwijl bij behandeling werd gezegd dat door gif plaatsen in de gaten de muizen onder het gat zouden sterven wat andere muizen zou moeten afschrikken. Ze wilden 2 a 3 weken na dit telefoontje langs komen als we nog last zouden hebben terwijl we eerder hadden begrepen dat ze na 1 a 2 weken weer langs zouden komen bij blijvende overlast. We hebben ruim 3 weken geleden deze klacht ook bij beestjeskwijt gemeld en geen enkele reactie gekregen, dit komt volgens de bestrijder doordat de klacht niet door hem was ontvangen.

Utrecht

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Erg vervelend dat het zo is gelopen, onze excuses daarvoor. AVL heeft contact gezocht om het muizenprobleem alsnog op te lossen.

H

Last van bedwantsen. Na behanding nog enkele tegengekomen. Jerry gebeld en als dit na weekend niet verholpen is moet ik bellen.

Wijchen

R. van Vliet

Stap 2 werkt niet, dus bij dezen:
Stap 2 werkt niet, dus bij dezen:
Arnoud van Vreeman Ongedierte Bestrijding: rond het middaguur wespen gemeld, diezelfde middag kwam deze vriendelijke vakman langs en heeft het probleem opgelost.

Klazienaveen