L

We dachten een wespennest te hebben in de afzuigkap. Rene kwam langs en constateerde dat het bijen waren en dat er geen nest was. Hij heeft ons vriendelijk en deskundig geholpen.

Barendrecht

yvonne

Nadat ik contact formulier had ingevuld, ben ik binnen een kwartier terug gebeld, en de volgende dag al geholpen. Zeer vriendelijke geholpen.

Oudenbosch

Michael

Goede service en vriendelijke man.
Snelheid en kennis van zaken.

Houten

Wesley

Mijn vriendin was zelf aan het werk, maar kreeg naar aanleiding van een offerte aanvraag netjes een voicemail. De volgende dag kon Gert-Jan al langs komen. Die heeft vervolgens snel en vakkundig de... Mijn vriendin was zelf aan het werk, maar kreeg naar aanleiding van een offerte aanvraag netjes een voicemail. De volgende dag kon Gert-Jan al langs komen. Die heeft vervolgens snel en vakkundig de wespen verwijderd, nog wat uitleg en toelichting gegeven. Een week later heb ik het nest verwijderd en ik heb geen last meer gehad. Goede service en aardige, vakkundige bestrijder.

Utrecht

B.

Zeer attent en precies volgens afspraak zeker aan te raden.

Wijchen

Fred

Zeer prettig zaken doen met Mark Vennink en zeer vakkundig op gebied van houtworm bestrijding.

Sprang Capelle

Emilie

Dankzij Point Pest Controle is onze ervaring met de bedwantsen geen nachtmerrie geworden. Ik kon met al mijn vragen overdag en ‘s avonds terecht, kreeg helder en duidelijk uitleg, en de... Dankzij Point Pest Controle is onze ervaring met de bedwantsen geen nachtmerrie geworden. Ik kon met al mijn vragen overdag en ‘s avonds terecht, kreeg helder en duidelijk uitleg, en de bestrijding zelf was in een paar uurtjes gepiept. Deze stoombehandeling bleek zeer effectief. We hebben daarna, inmiddels bijna 2 maanden later, geen bedwants meer gezien!

Velsen

Anne-Marie

Ik ben zeer tevreden:
- Kon snel een afspraak maken.
- Zeer vriendelijke meneer
- Hele duidelijke uitleg.
- Nam alle tijd.
Ik beveel beestjes kwijt zeker aan.

Boskoop

TP

Contact gehad met Mark over schimmels onder houten vloer die wordt vervangen door beton. Mark kon al vrij snel komen kijken en heeft ons van begin tot eind van duidelijk advies voorzien.... Contact gehad met Mark over schimmels onder houten vloer die wordt vervangen door beton. Mark kon al vrij snel komen kijken en heeft ons van begin tot eind van duidelijk advies voorzien. Communicatie is erg prettig. We hebben een aantal keer geschoven met de planning en Mark was steeds zeer flexibel. We hebben dit traject van begin tot eind als erg prettig ervaren.

Geertruidenberg

L

Ze konden al snel komen, waren vriendelijk en duidelijk. Waarschijnlijk van mijn muisjes af, dat is nog even afwachten. Maar anders was hij ook bereid nog verder te helpen. Zeer klantgericht! En... Ze konden al snel komen, waren vriendelijk en duidelijk. Waarschijnlijk van mijn muisjes af, dat is nog even afwachten. Maar anders was hij ook bereid nog verder te helpen. Zeer klantgericht! En neemt de tijd.

Westzaan