Hein

Deskundig en zeer klantgericht!

Westzaan

Gerard

Perfect in alle opzichten!

Oostzaan

C

Ä90,- betaald en na 2 weken zie ik gewoon de muis in de kamer lopen. Volgens mij zijn de korrels niet lekker.

Alphen aan den Rijn

P

Zeer goed advies van Jerry!
Onze dank is groot!

Papendrecht

Merel

Eerlijk vakmanschap

Bloemendaal

N

Ze kwamen erg snel langs, superfijn. Geven aan dat 1 maal langskomen voldoende is. Vorige bedrijven kwamen 2 keer en kostten veel meer. Nu nog afwachten of de muizen echt wegblijven maar heb er alle... Ze kwamen erg snel langs, superfijn. Geven aan dat 1 maal langskomen voldoende is. Vorige bedrijven kwamen 2 keer en kostten veel meer. Nu nog afwachten of de muizen echt wegblijven maar heb er alle vertrouwen in.

Oostzaan

H.S.

Zeer goede en prettige service, vakbekwaam en zocht ook echt naar het probleem, niet alleen het bestrijden van.

Capelle a/d IJssel

E.

Bedrijf was dezelfde dag beschikbaar. Zeer deskundig.

Zaandam

Irene

Gisteren via de site een verzoek gedaan, ik werd dezelfde dag gebeld en vandaag is er iemand langs geweest. Gaf veel uitleg, is beleefd professioneel en vriendelijk. Snelle service voor een goede... Gisteren via de site een verzoek gedaan, ik werd dezelfde dag gebeld en vandaag is er iemand langs geweest. Gaf veel uitleg, is beleefd professioneel en vriendelijk. Snelle service voor een goede prijs!

Woerden

Veronique

Ik ben echt ontzettend tevreden. Mijn muizenplaag is binnen ÈÈn bezoek verholpen! Echt een 10 waard voor mij. Ik zal iedereen Ongediertemeldpunt, Elroy Kerklaan aanraden.

Den Haag