M

Fijn, snel en goed geholpen!

Nijmegen

M

Graag wil ik een groot compliment geven aan Mark van Vennink, die vandaag bij mij is geweest. Ik had last van muizen, al meerdere keren iemand van een bestrijding geweest, veel geld betaald maar... Graag wil ik een groot compliment geven aan Mark van Vennink, die vandaag bij mij is geweest. Ik had last van muizen, al meerdere keren iemand van een bestrijding geweest, veel geld betaald maar geen resultaat.
Nu dacht ik weer muizen te hebben (waarschijnlijk een fobie bij mij) had al een leuk gesprek met Mark door de telefoon, langs gekomen en hij heeft alles na gekeken van onder tot boven, maar geen keutel laat staan muis te bekennen. Hij heeft zo zijn best gedaan en zei het is onzin om hier gif neer te zetten, want....er zijn geen muizen.Heeft nog op me in gepraat dat ik het van me af moest zetten, wat een menselijke man. Tot over maat van ramp wilde hij niet dat ik betaalde, nou dat verbaasde me helemaal, dat maak je tegenwoordig niet meer mee en hij was weg voor ik geld kon pakken, want ik wilde hem toch wat geven, kreeg geen kans. Het enige wat hij zei, we moeten elkaar ook weleens helpen zonder er wijzer van te worden, waar maak je dat nog mee, echt een goed mens.
Bij deze wil ik dan ook een hele warme douche geven aan Mark en raad iedereen aan, als ze last van ongedierte hebben, bel alsjeblieft Vennink Bedrijfshygiene (vraag desnoods naar Mark) heus je wordt daar menselijk en met respect geholpen.
Geen geldklopperij zoals bij heel veel bestrijders.
Nogmaals hartelijk dank Mark voor wat je gedaan hebt.
Groetjes van mij.

Geertruidenberg

I

Binnen een uur na het bellen stond Gert-Jan er

Haarlem

e

Erg aardige, deskundige en beschaafde man. Hoewel hij net weg is en ik nu nog niet kan zeggen of de muizen wegblijven heb ik toch het volste vertrouwen dat het muizen probleem is opgelost. Erg aardige, deskundige en beschaafde man. Hoewel hij net weg is en ik nu nog niet kan zeggen of de muizen wegblijven heb ik toch het volste vertrouwen dat het muizen probleem is opgelost.
Veel bedrijven vragen een veel hoger bedrag en komen daarvoor 3x terug maar waarschijnlijk is het nu in 1x klaar en al zou ik hem nog 1x moeten betalen ben ik nog steeds voordeliger uit..

aalst

H.

Plezierige, betrouwbare bestrijder, die snel reageert, nog dezelfde dag langskwam en ook snel en voordelig offreerde + vakkundig adviseerde.

Dordrecht

Mohamed

Was heel snel en professioneel geholpen. Top!

Purmerend

F

Goede en snelle levering

Groesbeek

R

Goede en snelle service. Vriendelijk en deskundig advies! Zeker een aanrader

Nijmegen

Shirley

De communicatie verliep heel goed. Ik liet een bericht achter en werd gelijk teruggebeld en had binnen drie een afspraak. Ik vond dit gezien het feit dat het rond de feestdagen was, heel snel. Er... De communicatie verliep heel goed. Ik liet een bericht achter en werd gelijk teruggebeld en had binnen drie een afspraak. Ik vond dit gezien het feit dat het rond de feestdagen was, heel snel. Er kwam een aardige, klantvriendelijke en duidelijke werknemer langs. Ik ben zeer tevreden over de service.

Vleuten

Fouad

Afgelopen maandag kwam ik erachter dat er een muis in mijn huis was, dus nam ik meteen contact op met Point Pest Control. Er werd meteen een afspraak na de feestdagen gemaakt en zojuist ben ik op... Afgelopen maandag kwam ik erachter dat er een muis in mijn huis was, dus nam ik meteen contact op met Point Pest Control. Er werd meteen een afspraak na de feestdagen gemaakt en zojuist ben ik op een goede, professionele, vriendelijke manier geholpen. Tijdens de werkzaamheden heb ik nog enige tips gekregen en een telefoonnummer die ik altijd kan bellen mocht er vragen en/of problemen zijn.

Nu hopen dat ik geen last meer heb van muizen. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in!

Zaandam