Ingrid

Erg goeie ervaring met Jerry Egter! Zeer vriendelijk en goede communicatie! Ik heb er vertrouwen in!

WIJCHEN

I

Gert Jan gaf duidelijke uitleg en gaf mij weer rust. De behandeling heeft de volgende dag plaats gevonden en tot op heden ben ik niet meer gebeten. Point Pest Control krijgt van mij een dikke 10.

Soest

Caroline

Ik had last van muizen tussen de muren, waar ik helemaal gek van werd. Via de website een bericht achtergelaten en in no time werd ik gebeld en kon er op korte termijn een afspraak gemaakt worden.... Ik had last van muizen tussen de muren, waar ik helemaal gek van werd. Via de website een bericht achtergelaten en in no time werd ik gebeld en kon er op korte termijn een afspraak gemaakt worden. Vervolgens vriendelijk en duidelijk (en geruststellend) geholpen en binnen een paar dagen hoorde ik geen muizen meer.

Zaandam

A

Tijdens het eerste tel. contact was alles duidelijk, de afspraken zijn correct nagekomen en het probleem is opgelost.
Aardige man die goed werk levert.

Woerden

R

Heel snelle reactie en prettig in de omgang

Nijmegen

W

Nijmegen

Nuran

Kevin, een top jonge medewerker. Was super vriendelijk en heeft hard gewerkt. Hij heeft heel goed onderzocht en de gaten waar de muizen vandaan zouden komen gedicht. Wij hebben voorlopig geen last... Kevin, een top jonge medewerker. Was super vriendelijk en heeft hard gewerkt. Hij heeft heel goed onderzocht en de gaten waar de muizen vandaan zouden komen gedicht. Wij hebben voorlopig geen last van de muizen. Kevin vertelde ons dat wij ze altijd kunnen bellen als we weer last van van de muizen hebben. Bedankt Kevin

Hoogvliet

Paul

Elroy kwam snel ter plaatsen. Hij maakte een correct offerte op basis van snelheid / kwaliteit. Ze konden die week erop meteen aan de slag. Ze waren op tijd en begonnen meteen. Daarnaast hebben ze... Elroy kwam snel ter plaatsen. Hij maakte een correct offerte op basis van snelheid / kwaliteit. Ze konden die week erop meteen aan de slag. Ze waren op tijd en begonnen meteen. Daarnaast hebben ze ook meteen een dode rat uit de kruipruimte verwijderd.
Alle balken zijn nu ingesmeerd tegen houtworm.

Rotterdam

J.

Snel en vakkundig geholpen bij overlast van wespen. De ergste overlast is nu weg. Als het goed is, zijn we over enkele weken van de ellende af.

Geesteren

Erwin

Snelle respons op mijn aanvraag. Ruime aanpak van het probleem. Of geheel het probleem onder controle krijgt zal de geschiedenis moeten uitwijzen (is pas 2 dagen).

Diemen