Jaap

Gert Drop is langs geweest, prettig en deskundig iemand Belt keurig op hoe laat hij komt, perfecte man

Santpoort Noord

Rolf

Er werd snel een afspraak gemaakt, ik werd vooraf nog even gebeld en er is grondig onderzoek gedaan en maatregelen zijn getroffen in overleg. Deskundig advies.

Enschede

Bertus

Prima service,aardige man

Eibergen

K

Ik had een terug bel verzoek in gediend op zondag om 8.00 en ik werd 2 uur later al gebeld. Heel blij mee! Afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Hele aardige man is Gert-Jan die alles uitlegd. Alle... Ik had een terug bel verzoek in gediend op zondag om 8.00 en ik werd 2 uur later al gebeld. Heel blij mee! Afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Hele aardige man is Gert-Jan die alles uitlegd. Alle mogelijke ingangen bekeken en lokdoosjes met gif geplaatst. Hopelijk snel van het probleem af. Maar heb er door Gert-Jan alle vertrouwen in!

Uithoorn

I.

Erg blij met- en dankbaar voor de adviezen van (en beantwoording van vele vragen door) de super vakkundige, super-inlevende, super geduldige heer Kerklaan.

Amsterdam

Helma

Aangenaam persoon die snel en effectief de wespen bestreden heeft

Erp

N.

Na eerst de voicemail aan de lijn gehad te hebben, direct terug gebeld. Afspraak gemaakt. Het kon al snel gelukkig, binnen paar dagen. De wespen zijn doodgemaakt met soort poeder, zaten in de nok... Na eerst de voicemail aan de lijn gehad te hebben, direct terug gebeld. Afspraak gemaakt. Het kon al snel gelukkig, binnen paar dagen. De wespen zijn doodgemaakt met soort poeder, zaten in de nok van het dak.
Nest wordt niet letterlijk verwijderd.

Er ging wel wat mis met de patroon, daardoor is de eerste lading poeder op de oprit gekomen. De bestrijder heeft dit ook netjes opgeruimd.

Geen wespen meer gezien daarna.

Waspik

T.P.

Zeer snelle efficiÎnte en accurate ongedierte bestrijder!

Almere

E