R.

Op zaterdag per mail een muizenprobleem gemeld. Met een uur werd ik gebeld. Het is ZATERDAG. Afspraak gelijk voor de maandagmorgen. Zo’n snelle reactie vind ik super. Niemand wil graag ongedierte.... Op zaterdag per mail een muizenprobleem gemeld. Met een uur werd ik gebeld. Het is ZATERDAG. Afspraak gelijk voor de maandagmorgen. Zo’n snelle reactie vind ik super. Niemand wil graag ongedierte. En als het verwijderen ervan heel snel plaatsvindt is dat een fijn gevoel. En dan zo “diervriendelijk” mogelijk. Zo min mogelijk lijden was voor mij de reden om niet zelf aan de slag te gaan.

Purmerend

Marlous

Ik belde hem, omschreef het probleem en met 20 minuten stond hij voor de deur. Met een uur waren de wespen dood en alles stil. Zo fijn! Ben zo blij!

Nieuwegein

B.

Beste lezer,

Beste lezer,

Een week geleden hebben we in huis een nieuwe eikenhoutenvloer aangelegd, waarna we kevers constateerden. In paniek opgezocht welke dieren het waren en kwamen uit op houtkevers. In eerste instantie spullen gekocht om zelf met gif de houtkevers te bestrijden maar na meermaals op internet te hebben gelezen dat dit specialistisch werk is besloten een expert raad te plegen. Op die manier bij Elroy uitgekomen (ongediertemeldpunt).

Elroy maakte direct tijd voor een uitgebreide telefonisch consult en kwam op de korte termijn langs. Na een uitgebreide gratis inspectie, constateerde Elroy dat de kever niet uit de vloer kon komen door het ontbreken van gaten en zaagsel. Na verder onderzoek vond Elroy een zak met konijnen- en kattenvoer die vol zat met aangevreten korrels en waaronder veel kevers zaten.

Vanuit zijn expertise wist Elroy de locatie te bepalen, het soort kever en dit alles in een open en vriendelijke communicatie. Daarnaast gaf Elroy tips hoe het verder te behandelen, en dit allemaal gratis.

Ik kan iedereen die last heeft van ongedierte Elroy van harte aanbevelen. Elroy heeft verstand van zaken, is vakbkewaam, vriendelijk en heeft een prettige manier van communiceren.

Heb je ongedierte, aarzel dan niet en neem contact met hem op!

Zwanenburg

G.

Was zeer correct en goede uitleg.

Den Helder

Iris

Snelle service en ze denken echt met je mee!

Amstelveen

M.

Op 4 juli j.l. is een bestrijder van Point Pest Control bij ons geweest om een wespennest te verwijderen. Dit is naar tevredenheid gebeurd.

Zaandam

A

Prima afspraak.
Duidelijke goede afspraken
Zeer attente vriendelijke man.

Veghel

jose

Ik zet mijn petjeaf voor deze mensen

almere

S

De wespen vlogen door het hele huis totdat we in de gaten hadden dat ze uit de spouwmuur kwamen. Beestje Kwijt gebeld en op het afgesproken moment stond de wespenvanger voor de deur. Super... De wespen vlogen door het hele huis totdat we in de gaten hadden dat ze uit de spouwmuur kwamen. Beestje Kwijt gebeld en op het afgesproken moment stond de wespenvanger voor de deur. Super vriendelijk en snel geholpen. Geen wesp meer te zien. Dankjewel!

Almere

J

Prima geregeld alles ging snel en we zijn er mooi af.

Vriezenveen