Ed

Hadden eerst andere bestrijder gebeld (van onze regio). Die kwam totaal niet opdagen. Moest volgende dag zelf weer gaan bellen, kwam toen in Tilburg terecht (woon regio Dordrecht) Deze bestrijder... Hadden eerst andere bestrijder gebeld (van onze regio). Die kwam totaal niet opdagen. Moest volgende dag zelf weer gaan bellen, kwam toen in Tilburg terecht (woon regio Dordrecht) Deze bestrijder was duurder als wat we hadden afgesproken met eerste contact. Zijn het nest wel kwijt, maar vind het knap veel geld, zijn nog geen 2 minuten bezig geweest.

Papendrecht

valissa

Zeer snel bereikbaar. zelfde dag geholpen en de wespen waren zowel direct weg.

paukelaan 24

T

Professioneel, nauwkeurig, doeltreffend.
Prettige en geruststellende benadering van het probleem.
Hopelijk is eenmalige bestrijding voldoende. Veel dank!

Leiden

Maarten

Maandag gebeld. Kon pas donderdag. Gezegd dat er dan niemand thuis was. Zou tussendoor iets regelen. Gegevens geven en prijs besproken (Ä75,00). Maandag niets meer vernomen. Dinsdag gebeld. Na... Maandag gebeld. Kon pas donderdag. Gezegd dat er dan niemand thuis was. Zou tussendoor iets regelen. Gegevens geven en prijs besproken (Ä75,00). Maandag niets meer vernomen. Dinsdag gebeld. Na het doorverbinden diverse keren geen contact. Uiteindelijk gelukt. Afspraak gemaakt voor woensdagochtend maar het was wel duurder. Woensdag uitstekend op tijd en snel het wespennest verwijderd

Etten-Leur

L

Prettige samenwerking

Boxmeer

Jeroen

Snel geregeld, vriendelijk en vooral doeltreffend.

Waalwijk

Charlotte

Professionele man met veel kennis van zaken en inzicht. Handelde echt heel snel en probleem was vrijwel direct verholpen en duurde niet langer dan 3 minuten. Ik heb nog nooit in mn leven zo snel... Professionele man met veel kennis van zaken en inzicht. Handelde echt heel snel en probleem was vrijwel direct verholpen en duurde niet langer dan 3 minuten. Ik heb nog nooit in mn leven zo snel Ä80,- uitgegeven voor relatief kleine handeling dus dat is eigenlijk het enige. Ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal en heb t verder ook niet gebenchmarkt.

Diemen

Hans

Top geregeld, snelle service en binnen no-time waren de wespen verdwenen/uitgeroeid! Super.

Velserbroek

G A M

S morgens gebeld gelijk doorverbonden en een afspraak gemaakt.In de middag is de verdelger gekomen en was het probleem opgelost.Ben zeer tevreden.

Mijdrecht

A

Prima geholpen. Vriendelijke meneer.
Wespen tot nu toe niet meer terug gezien.

Zwijndrecht