Tillie

Ä 80 voor 5 minuten werk is best veel geld, maar Gert-Jan was vriendelijk, gaf goed uitleg, en de zelfde avond zagen we al geen wespen meer. Dus we zijn dik tevreden en blij dat ze weg zijn.

Zaandijk

M

Prima geregeld

Hendrik ido ambacht

Rein

Binnen een dag stond Point Pest control al voor de deur. Bleken twee grote wespennesten te zijn. Snelle en efficiÎnte afhandeling. Goede vakman! In een keer alle beestjes kwijt!!!

Alphen a/d Rijn

T

Snelle services

Aardige man die al je vragen aandachtig aanhoort en beantwoord

Snel resultaat

Anne

Meneer kwam zeer vriendelijk over aan de telefoon. Kon gelukkig op korte termijn al komen. Liep bij vorige afspraak wat uit, belde hier netjes over dat hij iets later kwam. Nam de tijd. Ik ben blij... Meneer kwam zeer vriendelijk over aan de telefoon. Kon gelukkig op korte termijn al komen. Liep bij vorige afspraak wat uit, belde hier netjes over dat hij iets later kwam. Nam de tijd. Ik ben blij om van mijn wespennest af te komen!

Zuidveen

Lambertus

Verdelging wespennest snel en adequaat opgelost

Lambertus

Bestrijding van het wespennest snel en adequaat uitgevoerd

Chantal

In de ochtend telefonisch contact gehad en een paar uur later konden zij al langs komen. Hartstikke fijn! Erg vriendelijke man met goede tips en uitleg

Zevenbergen

Jaap

Prima ervaring en erg snel

Tilburg

Anouk

Ze waren 2deuren verder bezig om een wespennest te verwijderen. Toen ik meneer aansprak over ons vermoedelijke wespennest heeft hij gelijk gekeken en het nest bestreden.

Breda