M

De kwaliteit was erg goed en vertelde goed de informatie! Toch vind ik de prijs best aan de dure kant

Soest

C

Top! duidelijke uitleg en communicatie, werkt nauwkeurig! Vriendelijke man!

Helmond

Paul

Fijn geholpen door een Keurige jongen Kevin genaamd

Nieuw vennep

H

Ik had last van muizen en belde met Beestjes Kwijt. Ik kon al binnen enkele dagen een afspraak maken. Vervolgens kwam de bestrijder op tijd en leverde hij kwaliteit af. De desbetreffende persoon was... Ik had last van muizen en belde met Beestjes Kwijt. Ik kon al binnen enkele dagen een afspraak maken. Vervolgens kwam de bestrijder op tijd en leverde hij kwaliteit af. De desbetreffende persoon was erg professioneel en vriendelijk, kortom erg klantgericht. Hij legde goed het proces uit. Na verloop van tijd waren de muizen volledig verdwenen. Dit allemaal voor een lage prijs. Ik ben zeer tevreden en ik kan iedereen Beestjes Kwijt/Point Pest Control aanbevelen.

Alphen aan den Rijn

Pauline

Fijne man die uitleg geeft wat hij doet en hoe het werkt. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Arnhem

Pauline

Arnhem

J

Snel en adequaat

Goirle

M.M.

Snelle prettige service, en de wespen waren gelukkig weg

Ouderkerk aan de Amstel

Regina

We werden snel en vakkundig geholpen. Ook kregn we duidelijke uitleg over de bestrijding.

Vinkeveen

J

Na, op zaterdagmorgen de in- en uitgangen van de wespennesten te hebben bespoten, bleek al snel dat de beesten gedesoriÎnteerd leken; hun vlieggedrag was op slag veranderd. Gedurende het weekend... Na, op zaterdagmorgen de in- en uitgangen van de wespennesten te hebben bespoten, bleek al snel dat de beesten gedesoriÎnteerd leken; hun vlieggedrag was op slag veranderd. Gedurende het weekend kwam er af en toe nog eentje langs maar sinds vandaag (dinsdag) hebben we geen wesp meer gezien. We zijn er blij mee, zeker als je bedenkt dat ze pal aan de voordeur zaten.

Niewerkerk aan den IJssel