Jeffrey

Snelle en vriendelijke service, nu hopen dat ze niet meer terugkomen :)

Krommenie

Prettige vriendelijke mannen.

Kievitlaan 19

AliReza

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor alles en meneer Gert-Jan Drop was heel aardige man en zijn werk was heel goed en ALLEEN vond ik beetje duur voor 1,5 minuut voor Ä 80.00.
Sorry dat ik...
Geachte heer/mevrouw,
Sorry dat ik te eerlijk ben.

Alvast bedankt.

Dhr. AliReza Rahimi

IJsselstein

P

Snelle afspraak, kwam keurig op tijd en professioneel.
Kosten waren van te voren doorgesproken. Ik vond het wel prijzig voor nog geen 10 minuten werk.

Leusden

WG

Prettige communicatie met Johan van Essen. Gaf uitleg wat hij deed, en hoe het ging met de wespen die waren bespoten.

Hattem

S

Binnen een uur alle problemen verholpen.

Purmerend

Kees C.J.

Vriendelijke man, deskundig, vertelt wat hij gaat doen en geeft aanvullende informatie.Werkt snel en adequaat; geen wesp meer gezien. Kortom vakwerk.

Vogelenzang

M.

Duidelijke informatie, vakkundige behandeling tegen bedwantsen gehad. Prima ervaring met Point pest control

Barneveld

hendrika

Ik kan nu nog niet oordelen of het ook effectief is. Dat is na twee weken goed te bepalen. Als het niet werkt dan komen jullie terug. Ik heb er alle vertouwen in dat het goed gaat komen.

Ik vind het bedrag wel hoog.

utrecht