W.

Nette en zeer vriendelijke man. Legde alles goed uit wat ie ging doen. Beantwoorde al onze vragen. Telefonisch snel contact en netjes optijd met de afspraak. Helemaal Top!

Ede

Ruben

Prima contact ook in het weekend, snelle opvolging en professionele aanpak.

Waalwijk

J

Snelle service en effectieve bestrijding

Holten

B

Een aantal dagen na een leuk weekendje in een huisje van Landal zat mijn zoon onder de bulten (allemaal bij elkaar op zijn rug). Wij dachten muggen en hebben direct kamer schoongemaakt en het... Een aantal dagen na een leuk weekendje in een huisje van Landal zat mijn zoon onder de bulten (allemaal bij elkaar op zijn rug). Wij dachten muggen en hebben direct kamer schoongemaakt en het beddengoed in de wasmachine gedaan. Achteraf hadden wij dit beter niet kunnen doen, want de bedwantsen kunnen zich op deze manier verplaatsen. Toen mijn zoon een aantal dagen later weer onder zat en nu ook mijn oudste zoon ben ik op internet gaan zoeken en kwam uiteindelijk via beestjeskwijt bij de heer Drop van Point Pest Control terecht. Ik heb de heer Drop onze situatie verteld en heb foto's gedeeld. De heer Drop heeft ons goed kunnen adviseren en heeft ook al onze vragen kunnen beantwoorden. Gelukkig kon de heer Drop al een aantal dagen later een chemische bestrijding uitvoeren bij ons thuis. We zijn inmiddels een aantal weken verder en ik kan zeggen dat wij gelukkig van deze nachtmerrie af zijn.

IJmuiden

Danielle Restaurant TROTS

HOOP DAT DIT STAND HOUDT. AFWACHTEN MAAR. DANK VOOR DE SERVICE

Alphen aan den Rijn

A.

Afgelopen woensdag gebeld en diezelfde dag vond Jerry nog een gaatje. Adequate communicatie en werkwijze. Goede uitleg verkregen. Ik heb sindsdien geen wespen meer gezien maar ondanks dat vind ik de... Afgelopen woensdag gebeld en diezelfde dag vond Jerry nog een gaatje. Adequate communicatie en werkwijze. Goede uitleg verkregen. Ik heb sindsdien geen wespen meer gezien maar ondanks dat vind ik de seizoensgarantie toch een heel prettige bijkomstigheid.

Nijmegen

C

Snel en correct geholpen, zeer tevreden!

Santpoort-Zuid

G.M.E.

Perfect geholpen door Jerry Egter het wespenprobleem was in een uurtje tijd opgelost!!!!Super bedankt!!!

Groenlo

Linda

Afspraken perfect nagekomen. Zou bellen als hij wat later zou zijn dan aangegeven tijdstip. Hij was 20 min later en belde hiervoor keurig.
Gezellige meneer (dat is altijd fijn). Snel opgelost...
Gezellige meneer (dat is altijd fijn). Snel opgelost had antwoord op al onze vragen en ik zie nu 3 uur later al geen wesp meer vliegen. Fijn dat je garantie krijgt als het nest toch niet dood blijkt te zijn.
Kortom top geholpen!

Zwolle

Rob

Prima,
Jerry Egter al eerder ingeschakeld en doet zijn werk prima en is ook zeer vriendelijk.

Veghel