M

Snelle service!

Nieuwleusen

Emile

Wij hadden last van hoornaars. Zeg maar de grote wespen. Ze kropen bij de berging in de muur. Ongediertebestrijding Schorfhaar kwam snel ter plaatse en heeft er gif in gespoten. Sindsdien geen... Wij hadden last van hoornaars. Zeg maar de grote wespen. Ze kropen bij de berging in de muur. Ongediertebestrijding Schorfhaar kwam snel ter plaatse en heeft er gif in gespoten. Sindsdien geen hoornaars meer gezien. Wij zijn zeer tevreden.

Hengelo (ov)

Ingrid

De bestrijder nam snel telefonisch contact op voor een afspraak en was binnen een uur aanwezig. Hij was vriendelijk en beantwoorde graag mijn vragen. De bestrijding van de wespen ging snel en... De bestrijder nam snel telefonisch contact op voor een afspraak en was binnen een uur aanwezig. Hij was vriendelijk en beantwoorde graag mijn vragen. De bestrijding van de wespen ging snel en efficient.

Valkenswaard

N.J.

Bij eerste contact viel de vriendelijkheid op. Er kon meteen een afspraak worden gemaakt voor dezelfde dag. Deze werd ook stipt nagekomen. De dienst is vakkundig uitgevoerd, en het ongedierte heeft... Bij eerste contact viel de vriendelijkheid op. Er kon meteen een afspraak worden gemaakt voor dezelfde dag. Deze werd ook stipt nagekomen. De dienst is vakkundig uitgevoerd, en het ongedierte heeft zich niet meer vertoond.

Zeist

G.

Op een deskundige professionele manier worden de verschillende mogelijkheden van bestrijding met prijsopgave uitgelegd. Er is veel ruimte voor vragen en men geeft deskundig advies. Zeer snelle... Op een deskundige professionele manier worden de verschillende mogelijkheden van bestrijding met prijsopgave uitgelegd. Er is veel ruimte voor vragen en men geeft deskundig advies. Zeer snelle bestrijding mogelijk. De ongediertebestrijder is correct en geeft duidelijk advies en uitleg over wat hij gaat doen. Plezierig in de omgang en heeft tijd voor vragen. Na de bestrijding kan men het bedrijf benaderen met vragen en advies. Kortom: servicegericht bedrijf met vakkundig discreet personeel.

Alphen aan den Rijn

M

Prima snelle duidelijke bestrijding,met goed antwoord en uitleg op enkele vragen.

gennep

Joke

Snel en vakkundig

Almere

Klaas T.

Zeer prettige ervaring met medewerker die ons zojuist heeft geholpen. Resultaat is even afwachten. Bij goed resultaat weet ik u nu snel te vinden als het weer nodig is.
Op internet via Google...
Op internet via Google zoeken valt uw organisatie niet direct op.
We hadden last van Hommels. Dit staat niet in de keuzelijst, daarom Wespen ingevuld.

Kampen

g.

Snelle en vriendelijke service , netjes alle gaten waar hij bij kon afgewerkt. en de gifdoosjes geplaatst.

zaandam

a

Nette mensen, goede uitleg en vriendelijk

hoogeveen