Sophie

Zeer vriendelijke mensen.

Alphen aan den Rijn

Rutger/R

Goed uitleg gehad over wat er ging gebeuren en voor hoelang het bestrijdingsmiddel zal werken

Emmen

D

We hadden een wespennest in een plantenbak naast de voordeur. Dinsdagavond gebeld en woensdagavond kon Elroy al langskomen. Helemaal top! Hij heeft ook heel geduldig alle vragen van een bange ik... We hadden een wespennest in een plantenbak naast de voordeur. Dinsdagavond gebeld en woensdagavond kon Elroy al langskomen. Helemaal top! Hij heeft ook heel geduldig alle vragen van een bange ik beantwoord. Helemaal gerustgesteld kon ik woensdagavond weer lekker slapen! En geen wesp meer gezien! Het is een beetje duur, maar is het geld zeker waard! ?üëç?üèª

Rijswijk

W.J.M.

Prima en snelle service

Coevorden

A

Prima aktie. Nog dezelfde dag van de wespen af.

Emmen

R.M.W.

Ben allergisch voor wespen. Binnen de kortste keren stond hij voor mijn duur. Legde duidelijk uit wat hij ging doen.
Zeer professioneel en vriendelijk. Resultaat, ben van de wespen. bedankt...
Zeer professioneel en vriendelijk. Resultaat, ben van de wespen. bedankt Point Pest Control.

Duivendrecht

C

Van bellen tot het bestrijden van de wespen duidelijk geÔnformeerd. De 100% garantie (=terugkomen als het na de 1e keer niet verholpen is) geeft een fijn gevoel.

Lunteren

B