Eveline

Ik kreeg makkelijk contact. En de bestrijding kon snel plaatsvinden. Er werd duidelijk uitleg gegeven, alles was helder.

Mijdrecht

J.

Op de website goed geholpen.
Vakman belde snel terug. Afspraak kon ook snel worden gemaakt. Vakman zelf ook zeer vriendelijk en hartelijk.
Ik ben tevreden

WEZEP

W

Vakkundig en snel geholpen door Vepo diensten nadat er bij ons in de garage een wespennest was geconstateerd. De communicatie verliep bijzonder prettig

Bilthoven

F

We hadden last van wespen, de bestrijder kon snel komen, ook nog even andere gaten in de muur bespoten (in de stromende regen). Aardige man, snelle service. Ik ben tevreden.

Zoetermeer

M.

De mieren zijn niet meer teruggekomen binnen.

De Lutte

A

Snel en adequaat!

Mook

K

Snelle reactie! Goede communicatie!

Oss

F

Snelle service, prettige en heldere communicatie. Nog super adviezen meegekregen. Dank!

Helvoirt

J.j.

Kei gezellig Man
Probleem opgelost!

Deurne

E

Prima ervaring, Johan communiceerde goed over de gemaakte afspraak, en heeft in korte tijd ons probleem verholpen. Enige dat nog beter had gekund is als hij had vertelt hoe hij ging bestrijden en... Prima ervaring, Johan communiceerde goed over de gemaakte afspraak, en heeft in korte tijd ons probleem verholpen. Enige dat nog beter had gekund is als hij had vertelt hoe hij ging bestrijden en wat we hiervan konden verwachten voordat hij daadwerkelijk aan de slag ging. Maar achteraf vertelde hij dit alsnog, en we zijn tevreden met zijn werk. Bedankt!

De bilt