G.M.

Prima, snel en deskundig.
prijskwaliteitverhouding heb ik lager gewaardeerd, omdat het echt misschien maar 10 minuten werk was, afgezien natuurlijk voorrijdtijd, maar hij kwam uit almere zelf

Almere

E.

Goede service!

Haaksbergen

A

Snelle reactie, duidelijke uitleg, erg vriendelijk geholpen.

Purmerend

Bbm

Tot nu toe erg fijn.
Nu hopen dat ze weg blijven

Purmerend

Patricia

Ik kon vlot een afspraak maken en werd telefonisch op de hoogte gebracht dat hij eerder bij ons kon zijn. Deze man was zeer vriendelijk.

Kerkenveld

Bart

Snel en gedegen actie ondernomen m.b.t. verwijderen van een wespennest. Prima service!

Ommen

A

Fijn dat jullie in het weekend bereikbaar zijn en direct na het weekend al langs geweest en het probleem verholpen.

Leusden

BJ

Super snel geholpen, goed bereikbaar voor vragen. Fijne uitleg

Hengelo

Nynke

Zaterdag in de namiddag een beginnend wespennestje ontdekt in de schuur. Via Google bij 'Beestjes kwijt' terecht gekomen. Telefonisch heel makkelijk doorgezet naar Johan van Essen. Vervolgens zeer... Zaterdag in de namiddag een beginnend wespennestje ontdekt in de schuur. Via Google bij 'Beestjes kwijt' terecht gekomen. Telefonisch heel makkelijk doorgezet naar Johan van Essen. Vervolgens zeer vriendelijk te woord gestaan en maandagmiddag stond hij al voor de deur om het wespennestje inactief te maken. Goede en snelle service en zelfs nog een paar tips gekregen. Mochten we weer ergens last van hebben, bellen we hem zeker.

Zwolle

D