Jolanda

Snel en erg vriendelijk geholpen. Het moet nog blijken of de wespen weg zijn, anders was alle beoordeling een 10 geweest. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen

Enschede

F

Ik had erg veel last van vlooien in mijn huis. Goed advies gekregen rondom het verzorgen van de hond en heel snel geholpen! Hele fijne service.

Nijmegen

Chantal

"Er leeft daar in die kruipruimte echt helemaal niks meer" Woorden die als muziek in de oren klinken toen na een lange, slepende zaak met de verzekering de mannen eindelijk hun werk konden afronden.... "Er leeft daar in die kruipruimte echt helemaal niks meer" Woorden die als muziek in de oren klinken toen na een lange, slepende zaak met de verzekering de mannen eindelijk hun werk konden afronden. Goede communicatie, goede sfeer, professioneel werk en een prettige samenwerking. Eigenlijk niks op aan te merken.

Den Haag

Stephan

Ik ben zeer tevreden over hoe Ton en zijn zoon van AVL ongediertebestrijding ons hebben geholpen met ons muizenprobleem in Utrecht. Op grondige wijze werden alle plekken doorzocht en we kregen een... Ik ben zeer tevreden over hoe Ton en zijn zoon van AVL ongediertebestrijding ons hebben geholpen met ons muizenprobleem in Utrecht. Op grondige wijze werden alle plekken doorzocht en we kregen een duidelijke uitleg mee. Ton en zijn zoon zijn duidelijk echt vakmannen en makkelijk in de omgang. Over de snelheid ben ik ook tevreden, binnen een dag stonden ze op de stoep. Duidelijke aanrader!

Utrecht

Miranda

Goed bereikbaar, snel een afspraak gekregen, duidelijk en goed geadviseerd, netjes gedaan

Koningsbosch

A

Vriendelijk & behulpzaam

Purmerend

A

Had last gehad van ratten. Inmiddels was het probleem verholpen maar wilde preventief toch advies krijgen ter voorkoming van weer een rattenplaag.

MAASTRICHT

S

Er liepen muizen tussen twee verdiepingen in. In de opberghokken achter schotten lagen keutels en daar zijn doosjes gif neergezet op 12 maart. Eerst leek het probleem opgelost en na drie dagen... Er liepen muizen tussen twee verdiepingen in. In de opberghokken achter schotten lagen keutels en daar zijn doosjes gif neergezet op 12 maart. Eerst leek het probleem opgelost en na drie dagen hoorden we niets meer.Op 2 april hoorde ik weer muizen, eerst alleen in de avond op 3 april ook overdag

Mijnsheerenland