E.

Uitstekende service. Vakkundig, vriendelijk, geduldig en zeer grondig!

Den Haag

R

Prima en goede tips!

Wijchen

R

Super samengewerkt. Duidelijke uitleg van de werkwijze. Factuurbedrag was lager dan de offerte. Gewoon een eerlijk bedrijf.

Den Haag

Ivo

Pascal kwam kosteloos langs voor een vrijblijvende inspectie. Er bleek last te zijn van een huiszwam, na duidelijke uitleg is de zwam snel en goed behandeld en is ons probleem opgelost.

Amsterdam

K.

Onze contactpersoon is Gert Drop. Prettig om afspraken mee te maken. Muizen zijn nog niet compleet verdreven dus we zijn nog volop in het proces. We hebben er vertrouwen in dat Gert weet hoe hij... Onze contactpersoon is Gert Drop. Prettig om afspraken mee te maken. Muizen zijn nog niet compleet verdreven dus we zijn nog volop in het proces. We hebben er vertrouwen in dat Gert weet hoe hij dit probleem onder controle gaat krijgen.

Amsterdam

K.

Fijn en snel geholpen.

Spijkenisse

H.A.N.

Hele goede service!
Stank van de insecticide valt mee!

Nijmegen

M.H.M.

Goede ervaring en kundig!

Groesbeek

B.

We dachten dat we kakkerlakken in huis hadden. Gelukkig werden we snel en adeqaat geholpen door Vennink. Het bleken heipaalkevers te zijn die in een houten plank zaten. Meneer Vennink heeft ons... We dachten dat we kakkerlakken in huis hadden. Gelukkig werden we snel en adeqaat geholpen door Vennink. Het bleken heipaalkevers te zijn die in een houten plank zaten. Meneer Vennink heeft ons telefonisch advies gegeven waardoor ons probleem snel verholpen was!

Papendrecht

M