S.

Prettige manier van communiceren en grondig te werk gegaan. Ik vond de prijs vrij hoog maar als het goed is hebben we nu voor langere tijd geen muizen omdat er ook preventief te werk is gegaan en... Prettige manier van communiceren en grondig te werk gegaan. Ik vond de prijs vrij hoog maar als het goed is hebben we nu voor langere tijd geen muizen omdat er ook preventief te werk is gegaan en dat doet niet elke bestrijder.

T

Duidelijk en snel. Een aantal zaken kan ik nog geen 10 voor geven omdat ik nog niet weet of het werkt!

Hengelo

S

De muis is weg! En alle kiertjes zijn dicht voor eventueel meer muizen in de toekomst. Het was een 10 geweest als er over het gif heen ook nog netjes een laagje kit ofzo was gezet zodat de baby er... De muis is weg! En alle kiertjes zijn dicht voor eventueel meer muizen in de toekomst. Het was een 10 geweest als er over het gif heen ook nog netjes een laagje kit ofzo was gezet zodat de baby er niet aan kan pulken.

Woerden

Erwin

Weesp

M.

Snel oordeel, en goed geholpen

Hengelo

R.

Vakman

Wijchen

Floor

Zeer snel hulp aangeboden, konden gelijk 's ochtends komen. Legden naderhand uit wat ze gedaan hadden.

Marike

Snelle en prettige service van AVL Ongediertebestrijding!

R.

Wijchen

henk

Komt afspraken na en goede service

amersfoort