Ruud

Ik ben keurig teruggebeld geworden om een afspraak op maat te maken. Deze is ook perfect ingevuld. de bestrijder is professioneel en discreet aan de gang gegaan. En idd werd het binnen een paar... Ik ben keurig teruggebeld geworden om een afspraak op maat te maken. Deze is ook perfect ingevuld. de bestrijder is professioneel en discreet aan de gang gegaan. En idd werd het binnen een paar dagen rustiger. Keurige nazorg helemaal goed. En nu is het stil. Top

Amersfoort

Chantal

Wegens extreme overlast van vliegen in huis, contact opgenomen met de heer RenÈ Sulkers. Een e-mail verzonden en direct teruggebeld. Hele vriendelijke man en duidelijk in zijn communicatie. Ook geen... Wegens extreme overlast van vliegen in huis, contact opgenomen met de heer RenÈ Sulkers. Een e-mail verzonden en direct teruggebeld. Hele vriendelijke man en duidelijk in zijn communicatie. Ook geen verrassingen met prijzen achteraf e.d. Alles wordt vooraf netjes besproken en afspraken worden top nagekomen!
Meneer Sulkers heeft ons telefonisch advies gegeven en daar hadden wij al genoeg aan, dus super snel en kosteloos van al onze vliegen af! Ontzettend bedankt! En met volgende beestjes, nemen wij zeker direct weer contact op!
Super bedankt RenÈ!!!

Hellevoetsluis

P

Prima dienstverlening! Niet alleen de lokale plek werd bekeken, maar ook de rest van het huis. Netjes en adequaat gewerkt.

Santpoort Zuid

M.

Erg snel een afspraak kunnen maken. Duidelijke uitleg gekregen. Erg tevreden.

Poortvliet

L.

Na beestjeskwijt.nl gelezen te hebben, gekozen voor AVL gezien de recensies en residerend in Utrecht. Geen spijt van gehad. Waar een groot en landelijk opererend bedrijf het probleem niet onder... Na beestjeskwijt.nl gelezen te hebben, gekozen voor AVL gezien de recensies en residerend in Utrecht. Geen spijt van gehad. Waar een groot en landelijk opererend bedrijf het probleem niet onder controle kreeg, lukte dit AVL in nog geen half uur. Doorgang van het ongedierte dicht gestopt met gif en geen beestje en keuteltje(= bewijs van aanwezigheid van het ongedierte) meer gezien. We kunnen weer rustig slapen...

Utrecht

N

Vriendelijk meneer, wij zijn tevreden hoe we zijn geholpen en door Informatie Van de vakman zijn we meer te weten over de muizen.

3443TN

J.

Vriendelijk en deskundig

Haaksbergen

A

Ik ben zeer tevreden en ben zeer vriendelijk en goed geholpen.

Woerden

Saskia

Rene Sulkers van DÈ-M doet wat hij belooft! Na jarenlange overlast van muizen nu een trippel en keutelvrij huis! Bedankt Rene!

Rockanje

J