Sophie

Vriendelijke, snelle hulp. Goed bereikbaar. Goed product - fijn dat ook textiel kan worden behandeld. Ik raad andere mensen aan snel avl in te schakelen als er een vlooienplaag uitbreekt. Dat maakt... Vriendelijke, snelle hulp. Goed bereikbaar. Goed product - fijn dat ook textiel kan worden behandeld. Ik raad andere mensen aan snel avl in te schakelen als er een vlooienplaag uitbreekt. Dat maakt het makkelijker om er vanaf te komen dan na wachten.

Utrecht

Nicole

Breda

P.A.J.M.

Zeer snelle en correcte behandeling van de klachten.

Brielle

Sofia

Zeer goed geholpen en hele goede nazorg. Er is genoeg ruimte voor vragen en alles wordt met alle geduld beantwoord! Er wordt heel secuur gewerkt en ze denken met je mee in het oplossen van je... Zeer goed geholpen en hele goede nazorg. Er is genoeg ruimte voor vragen en alles wordt met alle geduld beantwoord! Er wordt heel secuur gewerkt en ze denken met je mee in het oplossen van je probleem.
Mark zorgt ervoor dat je kunt lachen op momenten waarin je je wanhopig voelt door de ongedierte.

Tilburg

Huub

Vakkundig geholpen en te woord gestaan. Kan ik iedereen aanbevelen.

Mijdrecht

Ellen

Vriendelijk en goed geholpen

Amsterdam

Charissa

Ton van AVL heeft zeer snel gehandeld nadat ik van een muizenplaag in de binnenstad via het systeemplafond last van vlooien had. Studio geheel ingesprayt en diezelfde dag al geen last meer gehad van... Ton van AVL heeft zeer snel gehandeld nadat ik van een muizenplaag in de binnenstad via het systeemplafond last van vlooien had. Studio geheel ingesprayt en diezelfde dag al geen last meer gehad van ook maar 1 beestje. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan wanneer je snel en met garantie van ongedierte af wilt!

Utrecht

Remco

4 verschillende bedrijven gebeld omdat er met spoed een wespennest verwijderd moest worden binnen in ons huis.
Gaudo kon direct komen waar de andere bedrijven niet opnamen en eventueel na 3 dagen tijd hadden.
Erg tevreden over Gaudo zijn snelle en professionele handelen.

Landgraaf

Maarten

Gaudo reageert snel en adequaat. Communiceert vooraf helder en duidelijk over prijs en uitvoering van werkzaamheden. Maakte na afloop foto's van situatie, lichtte deze toe en gaf aanvullend advies.... Gaudo reageert snel en adequaat. Communiceert vooraf helder en duidelijk over prijs en uitvoering van werkzaamheden. Maakte na afloop foto's van situatie, lichtte deze toe en gaf aanvullend advies. Probleem was snel opgelost. Zeker aanrader!

Maastricht