Martina

Zeer tevreden over de ervaren medewerkers. De service is top! Ik had een probleem met motmuggen.

Nootdorp

Marianne

Zaterdags contact gehad na al ruim 2 week grote overlast van motmuggen naar aanleiding van lekkage onder de keukenvloer.
Op maandag afspraak. Vlot antwoord duidelijk geholpen. En na...
Op maandag afspraak. Vlot antwoord duidelijk geholpen. En na behandeling gelijk geen last meer van de motmuggen...
Mark Vennink Bedankt! Voor de goede service!

Zwijndrecht

Menno

Zeer prettige ervaring!

Zaandam

M

Ik dacht last te hebben van beestjes/bedwantsen. Mark heeft van begin af aan heel erg met me meegedacht wat het kon zijn en geholpen/bemiddeld met speurhonden van een ander bedrijf zo snel mogelijk... Ik dacht last te hebben van beestjes/bedwantsen. Mark heeft van begin af aan heel erg met me meegedacht wat het kon zijn en geholpen/bemiddeld met speurhonden van een ander bedrijf zo snel mogelijk bij me langs te laten komen om te kijken of bedwantsen daadwerkelijk het probleem waren of niet. Gelukkig bleken er geen bedwantsen te zijn. Andere beestjes waren ook uigesloten, dus over het bestrijden en prijs/kwaliteit kan ik niks zeggen. Mark reageerde altijd heel erg snel; zelfs in de avonduren! Heel erg fijn als je op dat moment heel erg omhoog zit.

Den Haag

Chris

Zeer competent, zorgzaam en betrouwbaar. Bovendien altijd goed geluimd en vol humor.

Een echte vakman die ik van harte kan aanbevelen.

Delfland

Hanneke

Meteen de maandag ochtend na min melding RenÈ van De-m aan de telefoon. Hij heeft n.a.v. mijn foto de beestjes geÔdentificeerde en mij met raad en daad bijgestaan op een heel vriendelijke wijze. Ook... Meteen de maandag ochtend na min melding RenÈ van De-m aan de telefoon. Hij heeft n.a.v. mijn foto de beestjes geÔdentificeerde en mij met raad en daad bijgestaan op een heel vriendelijke wijze. Ook afgelopen dagen heb ik hem kunnen belkjen en appen voor info. Heel tevreden

Tholen

edwin

Heel tevreden met de wijze van aanpak en tijdigheid waarmee wordt geacteerd

Maastricht

R

Tweemaal een zeer behulpzame en vriendelijke meneer langs geweest. 4 weken na de laatste keer van alle mieren af!

Zandvoort

Simon

Binnen 10 minuten aanwezig, snel, vakkundig en vriendelijk opgelost.

Puttershoek

Ellen