Bram

Het ging bij mij om de bestrijding van muggen en de larven daarvan, geen motmuggen. Wij hebben veel grondwater in de kruipruimte. Al jaren iedere zomer last van heel veel muggen in huis. Dit jaar... Het ging bij mij om de bestrijding van muggen en de larven daarvan, geen motmuggen. Wij hebben veel grondwater in de kruipruimte. Al jaren iedere zomer last van heel veel muggen in huis. Dit jaar werd het te gek.
De behandeling is bijzonder effectief geweest. Na weken van continue muggenjacht in huis, is het nu vrijwel helemaal mugloos. De heel enkele mug die nog verschijnt, had zich waarschijnlijk al voor de bestrijding in de ruimte onder de keukenkastjes verstopt Nog even kijken hoe het de komende dagen gaat, maar als het goed gegaan is, komen de larven ook niet meer uit.
Geweldig werk, Pascal !

Pijnacker

Ingrid

Landsmeer

Margreet

Na opgave van probleem via internet werd ik direct benaderd door Mark Vennink. Hij kon snel langskomen en adviseren. Omdat het een nogal grote klus was heeft hij ook een samenwerkende aannemer... Na opgave van probleem via internet werd ik direct benaderd door Mark Vennink. Hij kon snel langskomen en adviseren. Omdat het een nogal grote klus was heeft hij ook een samenwerkende aannemer ingeschakeld voor advies en bouwwerkzaamheden. Ook, net als Mark zelf, een heel correcte persoon waar je vertrouwen in hebt en met wie je graag zaken doet. Al met al is het probleem naar alle tevredenheid opgelost.

Ridderkerk

Loes

Ik ben oprecht geweldig geholpen door de vakman die mij uit de brand kwam helpen naar aanleiding van een duivennest en vogelmijt wat daardoor mijn badkamer binnen kwam geslopen. Op het moment dat ik... Ik ben oprecht geweldig geholpen door de vakman die mij uit de brand kwam helpen naar aanleiding van een duivennest en vogelmijt wat daardoor mijn badkamer binnen kwam geslopen. Op het moment dat ik ietwat overstuur belde werd ik van goed advies voorzien en daarnaast gerustgesteld. De vakman zorgde ervoor dat hij zo snel mogelijk tijd maakte om langs te komen. Hij was keurig bereikbaar en optijd op de afgesproken tijd. Op het moment dat hij mijn woning inspecteerde bleek dat hij tijdens het telefonische gesprek de zaak goed had ingeschat en dat het daadwerkelijk vogelmijt betrof. Hij heeft als een echte vakman het nest verwijderd, de mijt bestreden en de plek waar de duiven naar binnen kwamen heel netjes en goed duif-proof gemaakt. Tijdens de inzet kwam hij met slimme oplossingen en had alles bij zich wat hij nodig had. Geen inspanning was teveel. Ik ben heel erg blij met de hulp die ik heb gekregen en de manier waarop het verlopen is. Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, maar in dit geval vind ik echt dat deze vakman er een verdient!

Rotterdam

Frans

Echt

James

Kwam snel aan en kon meteen beginnen met spuiten. leuke man snel en goeie bestrijding top dus.

Wormerveer

Patrick

Zeer klantvriendelijk en professioneel. Flexibel en gericht op tevredenheid van de klant.

Leiden

Sjoerd

Prima communicatie eerst opname en offerte
Gewerkt volgens opgave

Fijnaart

Timothy

Gevalletje van paniek, want mogelijk een zwam in huis. Gelukkig niet het geval. Duidelijke communicatie en snelle reactiesnelheid.

Nieuw Beijerland

Jeroen

We bleken na de 1e bestrijdingsronde nog een bedwants te hebben rondlopen. Direct contact opgenomen met Pascal die vanuit de garantie binnen 48 een 2e bestrijding heeft uitgevoerd. Niets dan lof... We bleken na de 1e bestrijdingsronde nog een bedwants te hebben rondlopen. Direct contact opgenomen met Pascal die vanuit de garantie binnen 48 een 2e bestrijding heeft uitgevoerd. Niets dan lof over de aanpak van Pascal en zijn collega: zorgvuldig, grondig en professioneel! Kennis van zaken en ook nog eens voortreffelijke service.

Den Haag