Marieke

Prima snelle service professioneel ontzettende aardige man

hoofddorp

Wil

Nadat ik een mail gestuurd had werd er snel gebeld voor een afspraak. Voordat wij het in de gaten had was het al klaar.
Nu afwachten of het geholpen heeft.

Borne

Rowan

Super advies

Vlaardingen

Annemieke

Vriendelijke service, resultaatgericht. Nu geen last meer van ongedierte.

Amsterdam

Marleen

Helaas na jaren weer last van ratten. Waren helaas het telefoonnummer van Ton kwijt. Dus in zee met een ander bedrijf. Wat een verschil in vakmanschap. Andere bedrijf 2 keer geweest maar geen goed... Helaas na jaren weer last van ratten. Waren helaas het telefoonnummer van Ton kwijt. Dus in zee met een ander bedrijf. Wat een verschil in vakmanschap. Andere bedrijf 2 keer geweest maar geen goed resultaat. Met speurwerk Tons nummer gevonden en gebeld. Kwam direct de volgende dag. Totaal andere aanpak. Ton gaat wel echt op zoek naar de bron. Alles zeer uitvoering onderzocht en aangepakt. Elk hol behandeld hij. Ook zag hij dat ze wel degelijk in de meterkast hadden geknaagd (!) wat volgens andere bedrijf niet waar was. Kortom nummervan Ton staat direct opgeslagen in onze telefoon. Nooit meer een ander!

Utrecht

rob

Ik heb geen ervaring met andere parijen.
het resultaat moet ik nog afwachten

amsterdam

Rajiv

Professionele en aardige muizenvanger, meneer geeft antwoord op alle eventuele vragen met een dosis humor.

HOOFDDORP

Kyra

Ik had last van muizen en na gebeld te hebben met Pascal van ongediertemeldpunt kon hij de volgende dag langskomen voor inspectie. Twee dagen daarna heeft hij toen alle gaten etc dichtgemaakt en... Ik had last van muizen en na gebeld te hebben met Pascal van ongediertemeldpunt kon hij de volgende dag langskomen voor inspectie. Twee dagen daarna heeft hij toen alle gaten etc dichtgemaakt en sindsdien (twee weken later) geen last meer gehad. Ik vond Pascal prettig in de omgang, vriendelijk en hij heeft er duidelijk verstand van. Hij is goed bereikbaar en komt zijn afspraken na. Ik raad hem zeker aan!

Patricia

Probleem werd super snel behandeld. Vriendelijke man en hebben nergens last meer van! Echte aanrader!

Schiedam

Geana

Vriendelijke en verzorgde mensen, grondige controle in je huis. Eenvoudig bereikbaar. En anders krijg je een snelle terug bel service van ze. Punctueel. En een goede uitleg. Ik zou ze zeker aan... Vriendelijke en verzorgde mensen, grondige controle in je huis. Eenvoudig bereikbaar. En anders krijg je een snelle terug bel service van ze. Punctueel. En een goede uitleg. Ik zou ze zeker aan vrienden en familie aanbevelen.

Rotterdam