Etienne

Hij geeft goede nazorg. Hij is zeer vakkundig.

Kapelle

Pascal kwam na onze melding meteen dezelfde middag langs. Neemt alle tijd vooor je, beantwoord al je vragen en neemt de de tijd voor de bestrijding met de nodige uitleg met betrekking tot... Pascal kwam na onze melding meteen dezelfde middag langs. Neemt alle tijd vooor je, beantwoord al je vragen en neemt de de tijd voor de bestrijding met de nodige uitleg met betrekking tot rattenoverleg. Laat een telefoonnummer achter voor eventuele nazorg en vragen. Op een bericht van ons met een vraag werd vrijwel meteen gereageerd.prettig mens in de omgang met verstand van zaken die de tijd voor je neemt. Wij zijn zeer tevreden over Pascal

P.

Hadden last van klustervliegen op de zolderverdieping. RenÈ Sulkers heeft dit vakkundig bestreden.

Sas van Gent

Rebecca

Hulst

Peter

Last van vlooien. Vennink bedrijfshygiÎne reageerde gelijk op mijn telefoontje. Professioneel advies al gelijk telefonisch. Goede communicatie wat te doen. Snelle afspraak en thuis goede inspectie... Last van vlooien. Vennink bedrijfshygiÎne reageerde gelijk op mijn telefoontje. Professioneel advies al gelijk telefonisch. Goede communicatie wat te doen. Snelle afspraak en thuis goede inspectie om andere zaken uit te sluiten. Mark vennink en collega kunnen zeer goed relativeren en je gerust stellen, want ongedierte hebben voelt heel onprettig. Alom zeer aan te bevelen.

Den Haag

Tom

Helaas kreeg ik bedwantsen in mijn huis: een nachtmerrie! Verschillende ongediertebestrijders geprobeerd, maar ik raakte ze maar niet kwijt.

Gelukkig kwam ik bij Ongediertemeldpunt...

Gelukkig kwam ik bij Ongediertemeldpunt terecht. Zij zijn zo vakkundig en grondig te werk gegaan dat ik eindelijk van die krengen af ben! De communicatie was top, er werd snel gehandeld en doelgericht werden problemen opgelost.

Dus heb je last van bewantsen? Ik had Ongediertemeldpunt zeker aanraden!

Amsterdam

Ingrid

20 sept is proactief langs geweest. Heeft in totaal 10 min op de ladder gestaan zelfs zonder bescherming aan. Ik kon 50 euro betalen en Als ik last bleef houden kon ik weer contact opnemen. Vrijdag... 20 sept is proactief langs geweest. Heeft in totaal 10 min op de ladder gestaan zelfs zonder bescherming aan. Ik kon 50 euro betalen en Als ik last bleef houden kon ik weer contact opnemen. Vrijdag 30 sept heb ik ineens wespen IN huis.Doodeng. Zaterdag vandaag dus probeer ik in contact te komen met proactief. Er wordt via een ingesproken bandje belooft mij zo snel mogelijk terug te bellen. Ik wacht,hoor niets en bel wederom terug. Ik spreek opnieuw mijn naam in en telefoon nummer. Weer niets. Ik doe dit de hele dag door want er staat duidelijk op de website 24/7 bereikbaar en bij spoed binnen 24 uur hulp. Uiteindelijk heb ik een gemiste oproep van proactief. En een voicemail. Ik bel eerst terug. Deze keer wordt er opgenomen. Ik zeg mijn naam en als eerste wordt er gezegd ; heeft u mijn voicemail niet gekregen? Ik vertel dat ik deze nog niet heb beluisterd. Daarop zegt dhr Stevens: u belt al de hele dag. Heb ik geen recht op een vrij weekend? Ik ben er wel klaar mee. Ik verdien ook vrije dagen en werk niet in het weekend!!!ik zeg tegen dhr Stevens dat hij 20 sept bij mij is geweest om de wespen te verdelgen en dat ik ze nu sinds gisteren in huis heb. Waarop wordt gereageerd dat dat vervelend is voor mij maar dat hij daar op dit moment niets aan kan doen. ik zeg op de website staat 24/7 bereikbaar en bij spoed binnen 24 uur. Er wordt mij ijskoud verteld: u moet niet alles op de website geloven. Waar ik boos op wordt en zeg dat het mij duidelijk is hoe deze man te werk gaat. Ik gooi op.
Ik voel mij vies bedonderd en zal dan ook NIEMAND proactief ongediertebestrijding aanbevelen.
Er worden dingen belooft die niet na gekomen worden. Informatie op deze website van beestjes weg klopt dus van geen kanten en daar betaal je dan in dit geval 50 euro voor. Maar als je ze daarna weer nodig bent wordt je afgebekt. Makkelijk verdient. Bahh.

Joost

Mark Vennink belde me direct na indienen van mijn eeb formulier. Aan de telefoon een eerlijk advies, drong niet aan op een bezoek (maar ik wel). Afspraak gemaakt, hij was mooi op tijs, alles... Mark Vennink belde me direct na indienen van mijn eeb formulier. Aan de telefoon een eerlijk advies, drong niet aan op een bezoek (maar ik wel). Afspraak gemaakt, hij was mooi op tijs, alles behandeld voor prima tarief. We zitten nog in de kritieke periode, maar het lijkt goed te zijn gegaan. Eerlijk, betrouwbaar en betaalbaar. Ik weet waar ik een eventuele volgende keer weer heen ga.

Breda

Ineke

Mark Vennink kwam exact op de afgesproken tijd omdat ik een wespennest onder de dakpannen had. Na zijn zeer duidelijke, uitgebreide uitleg over hoe de overlast zich evt. zou kunnen ontwikkelen (nu... Mark Vennink kwam exact op de afgesproken tijd omdat ik een wespennest onder de dakpannen had. Na zijn zeer duidelijke, uitgebreide uitleg over hoe de overlast zich evt. zou kunnen ontwikkelen (nu eind september) zei hij dat ik de beslissing moest nemen waar ik een goed gevoel bij zou hebben. Ik besloot het nest te laten zitten en vroeg hem wat de voorrijkosten waren. GEEN, want hijzelf houdt van dieren en hij zei dat als ik anders zou besluiten ik gerust weer kon bellen. Warme douche en 5 sterren ook namens de wespen, voor Vennink BedrijfshygiÎne.

Rijswijk NB

Hannah

Als je last hebt van een wespennest aan huis (bij ons in de muur) aarzel niet en bel Pascal.
Voor mij een ware held. Bestrijdt wespen op een veilige manier, met kennis van zaken en heeft begrip voor de stress die zoiets kan opleveren. Echt perfect.

Delft