RUUD

ZEER GOED EN SNEL GEHOLPEN DOOR DEZE MENSEN, NA 2 DAGEN GEEN WESP MEER TE ZIEN. HEB JE WESPEN, BEL AVL VOOR EEN PERFECTE VERWIJDERING.

BREUKELEN

Rens

Uitstekende service en vakmanschap, Harrie Houben heeft perfect werk geleverd. Dit alles in schril contrast tot een collega, die sturen iemand zonder ladder en met hoogtevrees, oh ja, ook nog met... Uitstekende service en vakmanschap, Harrie Houben heeft perfect werk geleverd. Dit alles in schril contrast tot een collega, die sturen iemand zonder ladder en met hoogtevrees, oh ja, ook nog met een grote mond. Maar daar jaag je geen wespen mee weg...

Herten

B

Een objectief advies en eerlijk. De firma heeft uiteindelijk geen cent aan me verdient maar alle tijd voor me genomen om vragen te beantwoorden en aanbevelingen te doen. Dat vind ik klasse en dat... Een objectief advies en eerlijk. De firma heeft uiteindelijk geen cent aan me verdient maar alle tijd voor me genomen om vragen te beantwoorden en aanbevelingen te doen. Dat vind ik klasse en dat bewijst de professionaliteit waarbij de klant voorop staat. Bedankt.

Dongen

Petra

Supersnel geholpen, ontzettend aardige man en goede uitleg kortom zeer tevreden. En een goede prijs! ?üòÉ

Werkendam

Ghislaine

Gisteravond ontdekte ik een wespennest. Ik belde meteen en kreeg Tom aan de telefoon die me enorm geruststelde en er vandaag tussen 12 en half 1 zou zijn. Hij was op tijd en netjes. Ik weet... Gisteravond ontdekte ik een wespennest. Ik belde meteen en kreeg Tom aan de telefoon die me enorm geruststelde en er vandaag tussen 12 en half 1 zou zijn. Hij was op tijd en netjes. Ik weet natuurlijk nog niet of het nest helemaal weg is, het was een groot nest zei hij, maar hij vertelde me dat ik kon bellen als ik dacht dat het nog niet was opgelost. Supersnel, netjes, vriendelijk. Top!

Utrecht

C.J.M.

Binnen no time stonden ze voor de deur, snel resultaat en netjes in omgang en communicatie. Kortom erg tevreden!

Vleuten

Claud

"top service"
neemt alle tijd voor duidelijk advies
vakman !!!

Kaatsheuvel

Monique

Alles wordt keurig uitgelegd aan de telefoon. Na een afspraak gemaakt te hebben, kwam meneer keurig op tijd. Binnen een mum van tijd hele huis vlooi vrij gemaakt.
Bij de volgende vlooienplaag...
Bij de volgende vlooienplaag wacht ik niet en maak gelijk weer een afspraak. Aanrader

Rijssen

Amber

Pascal van Ongediertemeldpunt belde mij 's ochtends vroeg terug en gaf mij advies over het ongedierte. Het was een zeer prettige samenwerking en ik beveel deze service zeker aan. Ga zo door!

Amsterdam

Marianne

Snelle en vakkundige bestrijding van wespennest in dit geval op lastige plek op het dak. Denkt echt met je mee hoe het zo goed en goedkoop mogelijk kan. Komt afspraken goed na en is prettig in de... Snelle en vakkundige bestrijding van wespennest in dit geval op lastige plek op het dak. Denkt echt met je mee hoe het zo goed en goedkoop mogelijk kan. Komt afspraken goed na en is prettig in de omgang. Ik beveel deze ondernemer zeer zeker aan!

Dordrecht