Fred

Ik vindt de prijs kwaliteit erg slecht. Technicien overigens correct maar had niet eens een ladder bij en ik vindt Ä75 voor nog geen 2 minuten werk belachelijk hoog en totaal niet in verhouding... Ik vindt de prijs kwaliteit erg slecht. Technicien overigens correct maar had niet eens een ladder bij en ik vindt Ä75 voor nog geen 2 minuten werk belachelijk hoog en totaal niet in verhouding staan. Kortom ik doe dit zo voor deze prijs nooit meer.

Janna

Bij komst bleken na grondige inspectie alle wespen alweer verdwenen.
We hoefden nu NIETS te betalen, we werden nog heel vriendelijk gegroet!
Zo'n ervaring maakt je dag weer goed?üòÉ

Ridderkerk

Desiree

Goede en snelle service met veel kennis over de betreffende problemen. Het bedrijf denkt met de klant mee en neemt alle tijd voor u. Ik raad dit bedrijf u zeker aan!

Sliedrecht

Sef

Deze mensen zijn zeer inlevend en stonden direct klaar. Ze werken heel erg gedegen en zijn echt gedreven om een goed resultaat te leveren. En prettige om mee te werken

Amsterdam

Professionele en klantvriendelijke dienstverlening door de beide mannen van Vennink. Ze staan je snel en deskundig te woord. In tegenstelling tot andere bedrijven die we gesproken hebben proberen ze... Professionele en klantvriendelijke dienstverlening door de beide mannen van Vennink. Ze staan je snel en deskundig te woord. In tegenstelling tot andere bedrijven die we gesproken hebben proberen ze je niet bang te maken met allerlei horror verhalen.

Frederik

Meteen dezelfde ochtend is AVL bij ons langsgekomen, ook al was het zaterdag. Professionele indruk en prettige omgang. Hoewel we het eindeffect nog even moeten afwachten, is het eerste resultaat al... Meteen dezelfde ochtend is AVL bij ons langsgekomen, ook al was het zaterdag. Professionele indruk en prettige omgang. Hoewel we het eindeffect nog even moeten afwachten, is het eerste resultaat al te zien (binnen een uur). Het feit dat garantie wordt gegeven, mochten de wespen toch niet helemaal weg zijn, stemt ook gerust.

Utrecht

Daniella

Uiterst tevreden over de mannen van Venninck, zij hebben ons met raad en daad bijgestaan in de hardnekkige strijd tegen bedwantsen.

Breda

Ans

Ik dacht dat ik rioolvliegjes had. In eerste instantie werd mij aangeraden om een loodgieter te laten komen. Dat hoort bij rioolvliegjes zo. Dat gaf geen oplossing. In app overleg inclusief het... Ik dacht dat ik rioolvliegjes had. In eerste instantie werd mij aangeraden om een loodgieter te laten komen. Dat hoort bij rioolvliegjes zo. Dat gaf geen oplossing. In app overleg inclusief het sturen van een fotootje van het beestje met Vennink Bedrijfshygiene werd als snel het juiste naampje gevonden en hoe het kwam en mij werd verteld wat ik er zelf aan kon doen. En aldus geschiedde. Logisch dat de prijs kwaliteit van mij een 10 krijgt. Het werd in een telefoongesprek opgelost en tja, dat kost niet zo veel. Maar ik ben wel heel erg blij!

Papendrecht

Christian

Super snel en kundig advies! Heel blij?üòÄ

Nootdorp

Carmen

Na overleg een foto per email gestuurd van het betreffende beestje en kort daarna al antwoord om wat een een beestje het ging, met de nodige uitleg erbij en hoe te handelen.
Erg behulpzaam en...
Erg behulpzaam en een fantaschtische service,
hartelijk dank voor de snelle actie en het vakkundig advies.

Brielle