Ria

We hadden( bleek achteraf )last van vogelmijt. Super snel geholpen. Ene dag gemeld via email volgende dag zijn we al gebeld en is er gelijk actie ondernomen. Heel erg blij dat het zo snel gerelgd... We hadden( bleek achteraf )last van vogelmijt. Super snel geholpen. Ene dag gemeld via email volgende dag zijn we al gebeld en is er gelijk actie ondernomen. Heel erg blij dat het zo snel gerelgd is. Nogmaals bedankt.

Hardinxveld-Giessendam

Wendy

Supersnelle service, goede uitleg, en fijn dat er werd meegedacht in onze planning betreffende verbouwen van net aangekochte woning en buitenlandwerk. Supermannen!

Den Hout

Sanae

Ik ben heel snel te hulp geschoten nadat ik had gebeld maar de meneer die bij ons is geweest was er heel even en ging voor mij gevoel veelste snel weer weg
(niet echt professioneel) en heb...
(niet echt professioneel) en heb voor mij gevoel ook te veel betaald voor het geen wat hij heeft gedaan.
Hij heeft op een aantal plekken muizengif geplaatst, wat ik inmiddels ook zelf al had gekocht en geplaatst.
Ik heb 120.- betaald, is dit een normale prijs?

Utrecht

Tom

Super gedaan Jerrie. Ben erg blij mee.

Wijchen

Daniel

Veghel

Eefke

Breda

miel

nieuw-namen

HAP

Super snelle en goede service.

Hellevoetsluis

Geraldine

Super snel door deskundige hulp alles onder controlle!!!

Hellevoetsluis

Martin

Perfect en vakkundig geholpen en supersnel!!!!!!
Zal zeker weer gebruik van maken als er problemen zijn.
Bedankt!

Rhoon