Maarten

Niets vervelender dan beesten in je huis, in ons geval muizen (in het plafond). De-M reageerde snel en dezelfde dag was het geregeld. Tot nu toe niets meer gehoord.

Zwijndrecht

Bas

In ÈÈn woord: TOP! Bij problemen met ongdierten is de hulp van deze vakmensen een aanrader. Bedankt Pascal van OFS Facility Services.

Rijswijk

arturo

Ik had een nieuwe woning gekocht en daar hadden we veel last van zilvervisjes.
na een goede gesprek en een nog betere oplossing namelijk goed ventileren
kosten Ä 0,00 euro probleem...
Ik had een nieuwe woning gekocht en daar hadden we veel last van zilvervisjes.
na een goede gesprek en een nog betere oplossing namelijk goed ventileren
kosten Ä 0,00 euro probleem opgelost
Dhr vennink vertelde dat we dit eerst moeten proberen .
waar vind je nog iemand die je gratis advies geeft en eerlijk is nou bij vennink bedrijfshygiene

dordrecht

Robert

We hadden al geruime tijd last van Motmuggen en uiteindelijk besloten Mark te bellen. Nummer gevonden via Google. Hij gaf in eerste instantie aan eerst de oorzaak te verhelpen en daarna pas een... We hadden al geruime tijd last van Motmuggen en uiteindelijk besloten Mark te bellen. Nummer gevonden via Google. Hij gaf in eerste instantie aan eerst de oorzaak te verhelpen en daarna pas een verdelging in te plannen. Uiteindelijk is mark 2 keer geweest en ga er nu dan ook vanuit dat de Motmuggen niet meer terug konen. Prima service en zeer duidelijk.

Rijsoord

Ad

Oolrgensplaat

H

Nette snelle en adekwade oplossing gevonden, dit bedrijf kunt u gerust bellen!

Westmaas

Eric

Helemaal top! Vriendelijk en verstand van zaken!

Bergen op Zoom

Fam

Contact opgenomen omdat we last hadden van rioolvliegen. Was bereid direct te komen maar adviseerde eerst goed na te gaan of de lekkage ook echt verholpen was.
Nadat we zeker wisten dat er...
Nadat we zeker wisten dat er verder geen lekkages waren een afspraak gemaakt (kon op korte termijn).
Was keurig op tijd, helder over wat hij ging doen en beantwoorde alle vragen. Heeft zijn werk keurig gedaan en alles netjes opgeruimd. De rioolvliegen zijn weg en mocht ik ooit nog overlast hebben van beestjes bel ik zeker direct met Mark van Vennink BedrijfshygiÎne.

Zevenbergen

Sander

Top service van Ongediertemeldpunt

Vlaardingen

ben

Zeer tevreden over de kennis en kunde van de medewerkers van Vennink. Snelle actie ondernomen en ook de nazorg is top.

Dordrecht