Zeer snel en deskundig geholpen. Slechts telefonisch gesproken en goed advies gekregen. Overigens hadden we last van maisklander.

Lilian

Zoon kreeg een particuliere woning wat bewoond was door vlooien( door vorige eigenaars met katten). Mailtje gestuurd naar Beestjes Kwijt voor prijsaanvraag. Kreeg ook snel vriendelijk mailtje terug... Zoon kreeg een particuliere woning wat bewoond was door vlooien( door vorige eigenaars met katten). Mailtje gestuurd naar Beestjes Kwijt voor prijsaanvraag. Kreeg ook snel vriendelijk mailtje terug met prijs. S'avonds om 22.30 uur nog een afspraak gemaakt voor volgende morgen om 10.00 uur. Resultaat 100%. Super tevreden. Bedankt?üëç?üëç?üëç?üëç?üëç?üëç?üëç

Weert

Marlie

Prettig telefoongesprek, goed verder geholpen. Bedankt Mark!

Tilburg

Annemieke

Binnen 2 uur was de "bijenman" er. Een bijencolonie was uit de boomgaard mijn spowmuur ingekropen. Helaas dat de koningin dan niet te pakken is. Maar mijn probleem was zo opgelost!

Saskia

In de ochtend gebeld, in de middag meteen geholpen.
Prima service. Meedenkend en behulpzaam.

Hendrik Ido Ambacht

Mike

We hadden een wespennest in het dak zitten, bij het terras. Op zondag heb ik een mail gestuurd voor een aanvraag, en binnen twee uur had ik antwoord. De maandag ochtend erop is het wespennest meteen... We hadden een wespennest in het dak zitten, bij het terras. Op zondag heb ik een mail gestuurd voor een aanvraag, en binnen twee uur had ik antwoord. De maandag ochtend erop is het wespennest meteen verdelgd. Communicatie is uitstekend.

's-Gravendeel

Hans

Vandaag is de Fa. Vennink bij mij thuis geweest omdat ik last had van kleine zwarte vliegende beestjes waarvan ik zelf de oorzaak niet kon vinden.
De deskundige medewerker van de Fa. Vennink...
De deskundige medewerker van de Fa. Vennink had de oorzaak in een mum van tijd gevonden. (Broodkever).
Wij gaan nu aan de slag.
En dat alles ook nog voor de prijs van Nul Euro. Ongelooflijk maar waar.
Chapeau!

Tilburg

Mark

Na contact snel en vakkundig geholpen. De wespen zijn weggebleven, dus dat heeft goed gewerkt :-)

Bergen op Zoom

suzan

Super snelle reactie op mail. Duidelijke afspraken en snel en vakkundig geholpen

Zuid-Beijerland

D.

Snel, goed advies en extra service! Bedankt!!

Ooltgensplaat